duminică, 20 septembrie 2009

www.grazer-zaubertheater.blogspot.com

Mi-am adus aminte ca am trecut destul de repede peste spectacolul de saptamana trecuta de la Grazer Zaubertheater. Am spus in treacat ca am avut un numar, dar nu am povestit depre cei 21 de "invatacei" care au fost in vizita si care dupa show au mers pe rand la mese pt a-si etala maiestria de... magicieni. Deasemenea, l-am omis pe Wolfgang Moser, invitatul de onoare al serii, binecunoscut in Austria dintr-un serial de pe ORF.

E tare, asa-i?
Mi-am adus aminte tocmai acum, intrand pe grazer-zaubertheater.blogspot.com si vazand postarile de acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.