vineri, 4 septembrie 2009

Cautarile si nevoile romanilor

Sunt putin deceptionat, putin amuzat, putin contrariat... Nici nu stiu care e sentimentul pe care sa il incerc. Poate nici nu as fi stat in mod normal sa scriu pe blog la ora asta daca rutina nu m-ar fi impins sa-mi verific mailurile si blogul.
Urmarindu-mi traficul pe blog am remarcat amuzat ca astazi la ora 10.10 cineva din Galati(193.151.31.253) cauta pe Google "lyoness mini business", ca mai apoi, la 10.34 sa caute "lyoness business". Probabil intre timp s-a lamurit omul ca Lyoness nu e deloc un mini business. :o)
Tot astazi la 10.12 cineva (89.123.162.118) din Santana cauta pe Google "lyoness teapa" . Curios, am dat aceeasi cautare pe Google, sa vad ce gasesc cei care cauta "teapa". Am gasit la rezultate doua postari mai vechi de pe blogul de fata( http://magiccalin.blogspot.com/2009/03/teapa.html si http://magiccalin.blogspot.com/2009/03/de-ce-lyoness-acum.html ).
Apoi mai sunt cateva incercari ale unora de a-si promova activitatea in Lyoness (metoda discutabila, poate eficienta) prin intermediul diferitelor forumuri, care de obicei isca "pareri" ale unora care "stiu ei depre ce e vorba" si dau sfaturi. Le dau dreptate si acestora(in parte) fiindca de multe ori au fost contactati de tipi care incercau sa faca Lyoness, nu stiau cum si... mai dadeau cu bata-n balta.
Am gasit o intrebare(din 2006) a unui tip din Sibiu catre presedintele RODSA, D.M.Dumitras, referitoare la Lyoness, la care respectivul ii raspunde ca nu are date, Lyoness nu e membru RODSA,deci nu-l poate recomanda, ca mai apoi topicul respectiv sa alunece catre o discutie depre Delphin(cred ca asa se scrie). Partea frumoasa e ca in cativa ani RODSA s-a informat asupra Lyoness si in prezent il recomanda ca membru RODSA.
Lucrurile continua asa pe Google si sunt foarte curios daca "cautatorul" nostru(de tepe) a fost multumit citind elucubratiile celor care "stiu ei cum sta treaba" sau a fost dezamagit negasind nici un tip care sa se planga, avand si o experienta personala.
Daca tot vorbim de tepe, poate ca faza cu teapa nu-mi atragea atentia daca nu as fi primit pe mail doua invitatii (spam-uri) ciudate de "afaceri".
Una era de la domnul Petcu Mugurel Florin ( pmugurelflorin@yahoo.com - i-am trecut adresa aici pt cei care sunt amatori de astfel de "afaceri" ) care-mi scrie sub titlul "Incepeti acum, nu ezitati!!!!!!!!!" despre un site care ii da bani ca sa citeasca mailuri. Ce sa zic eu? Spor la citit!
Cealalta, care a intrat direct in SPAM (oare de ce nu ma mir?), era de la domnul Fanica Staicu ( fanica.staicu@gmail.com -banuiesc ca se va bucura daca ii scrieti ca sunteti interesati de... afacerea dansului) oferindu-mi "Noni Joice --- gratuit pe 3 luni cate un bax". Mi-a mai fost prezentata "afacerea Tahitiana" acum multa vreme, dar eu... prefer sa-mi continuu business-ul actual, neavand nici un motiv sa vand sucuri in regim de MLM.
Banuiesc ca faptul ca am primit cele doua mailuri are o oarecare legatura cu cineva din Lyoness (din pacate nu stiu cui sa multumesc ca primesc astfel de oferte pe mailul meu).
Se pare ca oamenii simt nevoia inca de Caritas-uri, Delphin-uri, si alte "afaceri Nigeriene".
Eu am impresia ca e vorba de un viciu (parerea mea) comparabil cu jocurile de noroc. Au pierdut o data, a doua oara, dar tot mai spera sa apara "afacerea" care sa le aduca multi bani fara sa faca nimic(asta daca se poate, daca nu, atunci doar sa citeasca mailuri si sa trimita spamuri). Nu ma refer aici la cei doi domni care mi-au scris mailurile respective (imi cer scuze daca le-am produs vreun neajuns), ci la unii cunoscuti care incearca diferite chestii mai mult, su mai putin dubioase, fara sa judece singuri, de ce ti-ar da cineva bani pt nimic. Multi dintre ei au cunoscut Lyoness, dar(poate din cauza viciului mai sus amintit) decat sa faca o afacere, in adevaratul sens al cuvantului, (muncind) alaturi de nume mari in comertul european, prefera calea simpla, cautand mereu "marea afacere".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.