miercuri, 1 aprilie 2009

1 Aprilie

Wow!
E ora 11.15 PM si deabea acum mi-am dat seama...
A trecut ziua de 1 aprilie fara nici o pacaleala. Nici primita, nici servita.
Ba da, una mica si nevinovata.
Astazi find prin oras, am fost sa ridic contractul pt o asigurare (m-a rugat Moni). Am primit (binenteles pt ea) o cutie cu bomboane de ciocolata cu care m-am dus la birou si cand am desfacut-o, am servit si fetele din birou. Intrebarea fireasca(nu le servesc cu bomboane zilnic) - cu ce ocazie? Fara intentie, doar glumind, am spus ca e ziua mea. Pana sa se dezmeticeasca lumea era cat pe ce sa primesc urari si pupicuri.
1 aprilie a trecut aproape pe nesimtite.
P.S.
Am gasit formula perfecta pt a scrie pe blog:
Se amesteca gin cu schweppes(biter lemon) in proportii... intamplatoare si se serveste in timp ce listezi formulare (seara tarziu). Imprimanta care bazaie asigura si fondul sonor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.