marți, 7 aprilie 2009

Campania de reclama Lyoness din Austria

Binenteles daca am fost in Austria in acest weekend, am fost curios sa iau pulsul campaniei de reclama Lyoness. Din pacate fiind timpul scurt, la televizor nu am apucat sa ma uit, iar la radio am prins doar o reclama. Am fost dezamagit de absenta afiselor( care in primul val au fost omniprezente)de pe strazi. In schimb am avut placerea sa alimentez intr-o benzinarie Roth si sa imi folosesc Cashback Card-ul. Stiam ca pot sa-l folosesc, dar cand o faci intradevar, e altceva.
Benzinariile Roth sunt o retea nationala de benzinarii (33 de filiale) care participa la campania de reclama alaturi de Lyoness. In fiecare benzinarie te intampina afise care te anunta ca daca iti iei Cashback Card-ul Lyoness(iti faci inscrierea) la ei, ai sansa sa castigi benzina pe un an.

O alta surpriza placuta am avut-o, cand Gerhard mi-a dat cateva pagini de ziar pe care le pastrase pt mine din ziarul local primit cu cateva zile inainte. Era in acele pagini o prezentare a ce inseamna Lyoness, a sistemului, a partenerilor comerciali, a campaniei de reclama, dar si un formular pt inscriere gratuita
.

Am constatat ca multa lume remarcandu-mi masina cu insemnele Lyoness, ma intreba daca sunt si eu implicat si era evident faptul ca stiau despre ce e vorba. Inseamna ca reclama, cel putin din punctul asta de vedere, si-a atins scopul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.