sâmbătă, 18 aprilie 2009

PASTE FERICIT!

Acum, in prag de sarbatoare, simt nevoia sa fac o urare tuturor celor care trec pe aici. Dar daca stau sa ma gandesc, pastele nu se rezuma doar la o zi, aceea a invierii, ci toate aceste zile se leaga intre ele prin semnificatia sarbatorii pascale.

In general uram prietenilor un "Paste Fericit!", dar in mod sigur nu ne gandim doar la acea zi de duminica in care sa fim fericiti. Eu simt ca prin urarile pe care le facem prietenilor cu ocazia pastelui, prin acel "Paste Fericit" vrem sa ne aducem alaturi fericirea, bucuria acelui prieten, sa impartasim cu el vraja momentului.

Din pacate, la fel ca in cazul craciunului, sarbatorile crestine devin un prilej de agitatie, cumparaturi, haine noi, cadouri din obligatie, cozi in magazine, nervi in trafic, stres, griji inutile. Or fi Mos Craciun si Iepurasul niste personaje simpatice care ne-au insotit inca din copilarie (si ne-au adus bucurii), dar tocmai aceste personaje, prin marketingul pe care il cara in spate, transforma aceste sarbatori in ceva comercial si ne indeparteaza de bucuria adevarata.

E coada la supermarket? E aglomeratie in trafic si nu ajungi la timp? Nu ai cumparat jucaria nepotului? S-au spart ouale in timp ce fierbeau? S-a taiat maioneza? N-ai camasa calcata?

Totul poate deveni pt noi un cosmar, daca uitam de semnificatia sarbatorii in sine. Ce conteaza toate astea, daca noi suntem sanatosi, ne bucuram impreuna cu cei dragi de invierea Domnului si avem aceasta bucurie in suflet, gata sa o impartim cu fiecare om care ne iese in cale.

Mai au cadourile, maioneza, prajiturile, traficul, eticheta, vreo importanta?

Va doresc tuturor, celor care cititi aceste randuri, sa va descaltati de aceste ghete grele si pasiti curati in aceste sarbatori.

Va doresc sa traiti bucuria acestor zile, sa simtiti lumina in suflet si sa o dati tuturor oamenilor pe care ii intalniti.

Si... binenteles, va doresc... un PASTE FERICIT!

2 comentarii:

  1. Buna, urmaresc de un timp in coace (de cand am descoperit aceasta pagina, aprox 1 luna in urma) mesajele pe care le lasati. Nu am lasat nici un comentariu pana acum (nu pentru ca nu am avut) si cred ca a venit momentul sa stiti ca aceste mesaje imi sunt de folos. Spun a sta privind la mesajele citite pana acum, nu numai la asta. Va incurajez sa faceti asta in continuare sunt convinsa ca sunt si alte persoane care au unul din punctele din agenga (in fiecare zi) citirea mesajelor Dvs. Mult succes in tot ce faceti ! Emanuela Buda

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer sunt flatat de mesajul dvs. Stiu ca imi sunt citite posturile pt ca imi vad traficul pe blog, dar o mare parte din cei care citesc, ajung aici de pe urma unei cautari pe Google. Mi-a placut sa cred ca mai sunt unii dintre cei care au citit o data si care revin din curiozitate. Sincer ma surprinde ca mai sunt si altii, cei pt care randurile mele conteaza (excluzandu-mi prietenii). O sa-mi iau libertatea sa scriu tot asa liber cum am facut-o si pana acum si sper sa fiu pe placul dvs si in continuare.
    Multumesc din suflet pt incurajari.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.