sâmbătă, 11 aprilie 2009

Lyoness - inchidere saptamana 14


Yessssssssssss!!!!!!!!!!!!!!

S-a facut inchiderea pt saptamana 14. Prietenii (asociatii-ar spune unii) stiu de ce :o) .

Cand m-am trezit, Moni era cu laptopul in brate si mi-a spus noutatile.

Cu toate ca, fiind inca la inceput de luna, productia nu e cine stie ce (porcul la craciun se ingrasa) :o) , sunt bucuros: avem o pozitite trecuta din grupa IV in V! Este vorba de 30001 (adica o pozitie din grupa III, de felul ei, care a avut trecere candva in IV si acum... in V!)

Bucuria pt trecerea asta, a facut sa treaca aproape neobservata trecerea(sic) unei pozitii (bonus!) din grupa III in IV.

Stiu ca pt unii ceea ce am scris mai sus poate parea chineza, dar pt ceilalti as avea o intrebare: cine va avea urmatoarea trecere dupa pozitia noastra 30001? :o)

Oricum tot lor putem sa le multumim pt rezultate. Daca lasam la o parte puncte, treceri, bani, cariera, constat ca avem cea mai grozava echipa Lyoness din Romania. Asa simt eu. Si nu m-am gandit neaparat la rezultate (alea vin ele de la sine), ci la faptul ca suntem o familie. Poate ma repet, dar asa simt eu.

Poate voi reveni asupra subiectului, dar evenimentul m-a facut sa nu mai am rabdare si sa scriu...

Acum ma intorc la site-ul Lyoness sa vad, poate mai descopar ceva... :o)

Un comentariu:

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.