marți, 7 aprilie 2009

Weekend in Graz

Dupa un drum de vreo 7-8 ore am ajuns in Graz. Drumul a fost linistit, vreme frumoasa, o placere sa conduci. Deja mi-am facut un obicei: pe la jumatatea drumului ma loveste somnul (ziua-n amiaza mare) si trag pe dreapta, chiar si pt 15-20 de minute. In rest a fost un drum placut. Seara am stat langa o bere si am barfit cu Gerhard, ca doar nu ne-am vazut de aproape 2 luni.
Sambata, de dimineata, am fost cu Antonia si verisoara ei, sa luam micul dejun si am facut o mica plimbare prin Graz. Fetele, binenteles, au icercat sa nu rateze nici o pravalie, prilej pt mine de a casca gura pe strazi. Cu toate ca merg des in Graz, fiecare revenire aici imi face placere.

Dupa ce am returnat fetele am mers la teatru unde dupamiaza, la spectacolul de copii, m-am ocupat cu tehnica (lumini, sunet). In cele 2 luni de lipsa a mea, cei de la teatru au amenajat o cabina speciala pt asta in spatele salii, cu vedere directa spre scena(inainte era in culise, cu vizibilitate pe o parte a scenei). Cu toate ca aparatura era cea binecunoscuta de mine, noua locatie m-a bucurat ca o jucarie noua pe un copil.

Seara ne-am adunat cu totii(cei care eram in program) si odata cu venirea spectatorilor am intrat in atmosfera de spectacol. De obicei, intre numere fiecare isi ia cate o sarcina, ajutand la bunul mers al spectacolului. Pana acum, pt ca stiam numerele, ma ocupam cu tehnica, dar acum tehnica fiind in alta parte, am ramas sa trag cortina (cel care face asta, ramane in sala) si astfel am vazut aproape tot spectacolul din sala. Nu s-a mai intamplat de... cativa ani.



Eu am facut numarul cu politistul, impreuna cu Gerhard si dupa pauza "Doctor Brinkman"(cred ca asa se scrie) ocazie cu care am taiait-o din nou cu fierastraul pe Suzane. Spectacolul a fost unul reusit(zic eu), sau cel putin mie mi-a placut. O nota deosebita a fost data de participarea lui Donald, seful trupei de Dona Loca (Travesti Show), care a moderat spectacolul si a avut chiar si cateva numere proprii. Dupa spectacol, lumea a ramas ca de obicei la mese, urmand asteptatele reprize de Close Up. (www.grazer-zaubertheater.blogspot.com)


Duminica a fost o zi lunga si linistita la volan, cu multe pauze. De fapt nu stiu daca nu a fost o pauza lunga, intrerupta de reprize de sofat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.