duminică, 26 aprilie 2009

Din pacate am lipsit de aici mai mult decat am prevazut.
Din cand in cand, anuntandu-ne in prealabil, sau nu, viata tine cu tot dinadinsul sa ne stabileasca ea programul. Si atunci nu prea sta sa ne intrebe. Si de multe ori, evenimente pe cat de firesti(din pacate) pe atat de dureroase, ne strabat viata. Unii dintre tovarasii nostrii de drum, coboara mai devreme din trenul vietii si ne lasa cu durere, tristete... Un astfel de moment m-a tinut deoparte, dar viata isi urmeaza cursul si tovarasii de drum ne asteapta alturi de ei.
(am primit odata un pps cu titlul "trenul vietii" care mi-a placut - o sa incercsa-l caut- care dezbatea subiectul).

3 comentarii:

  1. Da, e foarte fain "trenul vieti". Pot sa il pun pe o adresa de yahoo daca mi-o dati. ( si versiunea in engleza si in romaneste)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveam intentia sa-l caut prin mailurile vechi, dar nu am mai avut timpul necesar.
    V-as fi recunoscator daca mi l-ati trimite pe doarluka@yahoo.com .
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am trimis versiunea in romaneste. Sa va fie de folos. Nu toate momentele sunt la fel in viata DAR E IMPORTANT sa le depasim realist .

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.