miercuri, 22 iulie 2009

Adevaruri

Din nou am prmit cateva chestii haioase:

Toate generalizările sunt false... inclusiv aceasta.
Împrumută bani de la un pesimist. Nu se aşteaptă să i-i dai înapoi.
Moartea este ereditară.
Nu fi de neînlocuit. Dacă nu poţi fi înlocuit, atunci nu o să fii
niciodată promovat.
Experienţa este ceva ce obţii abia atunci când nu mai ai nevoie de ea.
Puţine femei îşi dezvăluie vârsta reală. Puţini bărbaţii se comportă
adecvat vârstei reale.
Cel ce râde la urmă, este mai încet la minte.
Cine crede în telekinezie, să îmi ridice mâna.
Mi-am făcut un test de inteligenţă şi rezultatele au fost negative.
Înainte eram mereu indecis. Acum nu mai sunt aşa sigur.
Dacă păpuşă Barbie e aşa populară, de ce trebuie să îi cumpărăm prieteni?
Dacă ai impresia că nu îi pasă nimănui dacă mai trăieşti, încearcă să
nu plăteşti câteva rate la bancă.
Multitasking înseamnă să faci mai multe lucruri prost în acelaşi timp!
Puritanism: teama că cineva, undeva s-ar putea să fie fericit.
Zâmbeşte! E al doilea cel mai frumos lucru pe care îl poţi face cu buzele.
Unii beau din fântâna cunoaşterii. Alţii fac gargara.
Cel mai scurt drum dintre două puncte este mereu în construcţie.
Există trei tipuri de oameni: cei care pot să numere şi cei care nu pot.
Dacă furi idei de la o persoană, se numeşte plagiat. Dacă furi idei de
la mai multe persoane se numeşte cercetare.
De ce abreviere este un cuvânt atât de lung?
Femeile care vor să fie egalele bărbaţilor nu sunt ambiţioase.
M-am rugat la Dumnezeu să îmi dea o bicicletă, dar am aflat că
Dumnezeu nu îţi pune în traistă. Aşa că am furat o bicicletă şi m-am
rugat pentru iertare.
Femeile nu vor fi niciodată egale bărbaţilor până când nu vor putea să
se simtă sexy în ciuda cheliei şi burţii.
Dumnezeu sigur iubeşte proştii. Altfel nu ar fi creat atât de mulţi.
Trăim într-o societate în care pizza ajunge mai repede decât poliţia.
Un bărbat îndrăgostit nu este complet până nu se însoară. După aia e terminat.
Ştii că lumea s-a întors pe dos când cel mai bun rapper este alb, cel
mai bun jucător de golf este negru şi cel mai înalt baschetbalist din
NBA este chinez.
Un nou studiu guvernamental finanţat prin fonduri europene şi
desfăşurat pe o perioadă de 10 ani a concluzionat că trei sferturi din
populaţia României înseamnă 75% din populaţie.
Intenţionez să trăiesc veşnic. Până acum sunt în grafic.
Psihiatrul mi-a zis că sunt nebun. I-am zis că am nevoie şi de o a
doua opinie. Mi-a zis că sunt şi urât.
Banca este locul de unde poţi să împrumuţi bani dacă demonstrezi că nu
ai nevoie de ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.