sâmbătă, 18 iulie 2009

E-mail

Dupa doua saptamani de absenta am inceput sa-mi citesc mailurile: mailuri de la prieteni, mass-uri cu chestii haioase, altele legate de Lyoness... chestii obisnuite. Dar citind mai atent am constatat ca s-au intamplat si multe lucruri importante in timp ce eu stateam la soare:

  • Jilin Provincial People's Government of China si Nanjing Municipal People's Government of China m-au invitat la summit-urile lor

  • Pseudo-Raffeisen (teapa SRL) imi transmite "Autentificare nereusita - Access Online suspendat " de cateva ori si apoi informatii "Pentru Securitatea Dumneavoastra".

  • am castigat 1 500 000 de lire... habr n-am de unde (binenteles vor datele mele)

  • am castigat 1 200 000 lire la British National Lottery

  • Dr Saeed Wasim doreste sa-mi transfere 16 000 000 dolari ai unui client decedat

  • Am fost anuntat ca am in cont 800 000 dolari dar rebuie sa platesc 80 inainte

  • Teslovan ma invita alaturi de el in MAREA- RETEA- MULTINIVEL 1

  • Am castigat la Loteria Irlandeza 750 000 (nu se specifica ce)

  • Wow! Am mai castigat inca o data, tot 750 000... pounds (de data asta).

  • HUMAN RESOURCE DEPARTMENT de la HALLIBURTON OIL AND GAS (MALAYSIA) mi-au facut o ferta de job.

  • am primit de la vicloan@btinternet.com posibilitatea de a castiga intre 5 000 si 260 000 000 USD - baietii astia au o problema cu cifrele, nu numai cu bunul simt.

  • Mrs Sandra White mi-a scris de pe patul de spital cu rugamintea de a-i contacta avocatul. Cred ca e vorba de o mostenire.
  • Am primit cateva "mesaje private" via Flixter de la prieteni care probabil nu au habar ca mi le-au trimis
  • Doua prietene mi-au trimis" banuiesc" involuntar cate o invitatie pe Netlog. Binenteles mi se cerea parola adresei mele de mail (ce bucurie le faceam tuturor cunoscutilor mei daca dadeam parola!). Cu aceasta ocazie am fost adaugat pe lista lor neagra.
  • Una dintre ele mi-a mai trimis (probabil la fel de voluntar)si vreo 8 diverse propuneri din partea myITreturn.com
  • Am fost informat despre un "virus ucigator" care a fost descoperit ieri(sic) -parca am mai primit de cateva ori mesajul asta, anul trecut- care iti face harcea parcea calculatorul daca nu trimiti tuturor cunoscutilor, neaparat prin forward (altfel nu se pot aduna adresele lor), mailul in cauza.

Si toate aste in numai doua saptamani de stat la plaja...

Nu am o viata plictisitoare, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.