miercuri, 1 iulie 2009

Semne bune

Semne bune anul are...
Se pare ca mailurile de promovare a firmelor care sunt partenere Lyoness, pe care le-am primit de la office, incep sa de roade. Am fost sunat deja de doua persoane incrise cu mult timp in urma si care nici macar cumparaturi nu au facut pana acum, care ma intrebau cum pot intra in posesia cardului Lyoness. Asta e un semn bun!
Pe de alta parte, alti doi cunoscuti (in aceeasi situatie cu primii) m-au sunat sa ma intrebe despre Lyoness. Amandoi, vorbitori de maghiara, urmaresc la tv posturi maghiare si imi spuneau ca sunt efectiv asaltati de spoturile publicitare Lyoness. Asta e un alt semn bun!

2 comentarii:

  1. he he, pe mine m-a sunat un prieten din Ungaria (dupa inceperea campaniei acolo) si mi-a spus: `pai nu-mi faci cardul ala Lyoness de care mi-ai povestit? Ca ma apuc sa-mi construiesc casa si am vazut niste magazine din zona cu materiale de constructii, partenere`

    deci lucrurile se misca :)

    succes :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uitandu-ma pe aici, am dat de commentul asta. Daca au trecut de 250 000 (!) de membrii Lyoness, inseamna ca se misca.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.