vineri, 31 iulie 2009

Joi - Ploiesti

Astazi dupa ce ne-am luat ramas bun de la gazdele noastre dragi si am constatat ca una dintre oglinzile Yaris-ului nostru nu a petrecut o noapte tocmai linistita, am luat directia Ploiesti. Acolo intalnire cu liderii locali, schimburi de idei si impresii, plan de bataie si apoi prezentarea obisnuita. Am fost impresionat de numarul mare al celor prezenti si sunt convins ca daca ne tinem de "planul de bataie" vom face treaba buna acolo. Am fost surprins ca mai toti imi citesc blogul (o cunosteau pe Antonia de aici). Am plecat tarziu din Ploiesti cu destinatia Sibiu, unde ne-am rezervat de ieri o camera la Casa Frieda, o pensiune draguta, foarte aproape de Continental Forum. Pe drum nimeni nu a dormit (nici macar eu la volan :o) ) si am copt un plan pt perioada urmatoare legata de cei cu care ne-am intalnit in aceste doua zile. Am ajuns la Casa Frieda unde am avut o surpriza placuta: anul trecut, la ultima noastra vizita aici, neavand bani marunti am lasat cu 50 de lei in plus, cu gandul ca vom primi acest rest saptamana urmatoare. Intamplarea a facut ca saptamana viitoare sa fie astazi, adica dupa aproape un an. Uitase-m complet si baiatul de la "receptie" incerca sa ne aduca aminte de faptul ca ultima oara am platit cu 500000 lei in plus si acum camera costa doar 1000000.
Nu-i asa ca e frumoasa viata?
Tinand cont de ora matinala ma voi rezuma la atat ...pana maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.