marți, 28 iulie 2009

E doar o parere?

Am primit randurile de mai jos re- re- reforward-ate asa ca neavand acceptul autoarei i-am omis numele si datele de contact care apareau in mailul original. In rest nu am schimbat nici o virgula si m-am hotarat sa le postez aici tocmai pt ca m-au impresionat entuziasmul si sinceritatea autoarei.

Dragi prieteni, colaboratori si oameni privilegiati,
Cu deosebita bucurie si emotii va scriu despre minunatele momente petrecute alaturi de colegii nostri la Bucuresti ieri, 17 iulie 2009 impreuna cu dl Hubert Freidl. Au fost momente frumoase, inaltatoare, clipe deosebite petrecute impreuna cu oameni deosebiti intr-un hotel minunat. Imi pare rau pentru cei dintre voi care nu ati putut veni sa puteti intelege mult mai mult sansa care vi s-a oferit voua astazi. Sansa de a face parte din miezul unei afaceri uriase care in foarte scurt timp va fi cunoscuta de catre mase intregi de oameni. Suntem privilegiati ! Avem o mare, mare, mare sansa de a ne construi o adevarata afacere. Stiu ca acest mesaj nu este pentru oamenii mici, pentru oamenii care nu au putere de intelegere, pentru oamenii "normali" insa, daca am ales sa ajunga la voi stiu de ce, ma-m gandit si apoi l-am trimis, bucurati-va de el si folositi acest moment ca sa nu va dati seama mai tarziu ca v-a trecut printre degete aceasta sansa. Majoritatea dintre voi stiti ca eu am cunoscut aceasta afacere in martie 2009. Sunt de atunci cateva luni insa sunt si rezultate care se dezvolta zilnic. De la zi la zi e tot mai bine, tot mai interesant, tot mai atragator. Nu am putut spune asta din prima zi, insa am continuat sa cred si sa actionez si acum stiu ca functioneaza, sunt mandra ca sunt aici si vreau sa lupt mai mult si mai repede. Mi-am dat seama ca oamenii care sunt in Lyoness, care dezvolta si castiga din Lyoness sunt oamenii extraordinari, oameni inteligenti oameni care stiu sa aleaga adevaratele valori si sunt bucuroasa sa fiu aici. Insa, vreau sa va fac constienti de un lucru: in martie vroiam sa incep alaturi de prieteni, alaturi de cunoscuti aceasta afacere, sa profite si ei din ea, insa, spre dezamagirea mea nu toti au inteles sansa aceasta. Acum intalnesc destui care imi spun: "oooo..., daca as fi stiut si eu de cand ai inceput tu" , da, e adevarat, si eu as fi vrut din prima zi sa gasesc cativa oameni care sa inteleaga ca mine, sa dezvolte si sa se bucure de rezultate, dar, acum stiu ca aceasta afacere este doar pentru cei ce au o anumita capacitate intelectuala, un anumit coeficient de inteligenta, oameni deschisi, oameni care vor mai mult de la viata, oameni care nu vor sa se plafoneze. Acest sistem extraordinar atrage doar o anumita categorie de oameni , cei care vor sa devina Bussines Tem, cei care vor sa conduca, cei care vor sa fie in frunte si sa profite la maxim, cei care nu se multumesc sa aibe doar reducere la cumparaturi, sa se bucure doar din cumparaturile lor ci vor sa profite din toate cumparaturile celor din Romania, celor din Europa si mai nou si a celor din America. Stiu ca va veni momentul cand toti isi vor dori cardul Lyoness si il vor primi cu bucurie ca sa primeasca reduceri la cumparaturi. Va fi un moment de bucurie pentru ei si se vor bucura ca cineva s-a gandit la ei, la banii lor, la economiile lor. Dar, unde vom fi noi atunci ? Din ce categorie vom face parte ? Cum ne vom simti atunci cand putem la toate cumparaturile sa primim discount si noi sa fim doar simpli clienti lyoness cu un card albastru in buzunar (cel cu 4 beneficii lyoness) si sa stim ca celelalte 6 beneficii care puteau sa fie tot ale noastre merg la alti, la cei ce au avut o viziune, la cei ce au crezut si au actionat corespunzator, la cei ce au ales sa fie bussines tem. Crede-ti ca va ve-ti putea bucura atunci cand veti sti asta ? Eu sincer ma cutremur numai cand scriu aceste randuri si apelez la un exercitiu de imaginatie. Mai bine nu as fi aflat de lyoness pana atunci decat sa stiu ce puteam avea si sa fie prea tarziu. Credeti-ma, suntem privilegiati ca am aflat de lyoness. Este un moment extrem de important pentru noi azi. Nu exista o singura persoana care sa isi doreasca sa ajunga bussines tem si sa nu reuseasca, NU EXISTA sa vrei si sa nu reusesti. Mai greu sau mai usor toti care isi doresc vor reusi. Si cu cat este mai greu cu atat este mai frumos. Stiu ca una este teoria si alta este practica dar, eu va vorbesc din experienta, eu am trecut pe acest drum pas cu pas si nu am trecut pe el fluierand tocmai de aceea pot sa va privesc pe fiecare dintre voi in ochii si sa va spun cert : CINE VREA CU ADEVARAT REUSESTE ! Lyoness se dezvolta privind cu ochii, viteza este foarte mare, nu stati indiferenti daca vreti cu adevarat ceva daca vreti se deveniti cineva. Acum se imparte piata: fiti intelepti si luati decizia corecta.
Luni, la Continetal Arad putem sa mai stam de vorba, cred ca deja intelegeti cat de important este faptul ca avem aceea sala rezervata pentru a explica prientenilor nostri ceea ce noi intelegem dar inca nu putem sa le explicam noi. Folositi aceasta ocazie. Acolo mai putem discuta si ne putem ajuta unii pe altii sa profitam la maxim din aceasta minunata ocazie.
Va doresc o duminica placuta si va astept la Arad la Continental luni la ora 18.55. E mult, mult, mult mai bine sa ajungeti cu 5 minute inainte. Asta are un cuvant de spus despre voi.
Daca aveti intrebari, nelamuriri, dezamagiri, daca vreti sa stiti mai multe, daca vreti sa ajungeti pe drumul cel mai scurt la succes spuneti-mi va rog. 07(...) / 07(...)
(...), adresa e-mail: (...)yahoo.com.
Cu drag, (...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.