marți, 17 noiembrie 2009

"cum trag cardul in domo lyoness"?


Am gasit astazi o cautare pe Google: "cum trag cardul in domo lyoness"
si banuiesc ca intrebarea se refera la modul in care se poate folosi Cashback Card-ul Lyoness la DOMO. Deasemenea stiu ca se intampla(din pacate) ca persoane care aud pentru prima data despre Lyoness si parteneriatul cu DOMO, sa dea fuga in primul magazin Domo si sa puna intrebari de genul: "aveti cititoare Lyoness?" sau "pot plati cu cardul Lyoness". Din pacate de foarte multe ori vanzatoarea de la Domo le raspunde negativ, fara sa le dea alte detalii. Si noul client Lyoness(sau potential client) ramane nedumerit.
Adevarul e ca la DOMO cardul Lyoness fuctioneaza indiferent cat de instruita sau amabila ar fi vanzatoarea.
E simplu:
  • Odata ajunsi la casa cu produsul, noi prezentam Cashback Card-ul (inainte de a plati) si ne platim integral cumparatura. E tot ce avem de facut.

  • Vanzatoarea trebuie sa selecteze pe casa "card Lyoness", sa va scaneze cardul si apoi sa va incaseze pretul produsului. E suficient.

Cumparatura poate fi verificata dupa sfarsitul lunii (inainte de operarea in sistem, informatiile se centralizeaza in sistemul DOMO) accesand http://www.lyoness.ro/ si logandu-ne cu userul si parola primite la inscriere, la sectiunea "cumparaturi deschise".

8 comentarii:

  1. n-ai informatii cand incepe campania publicitara in Romania?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este stabilita o data pentru inceperea campaniei de reclama in Romania. As putea sa-ti spun 2 iulie sau 30 octombrie 2010, dar ar fi doar presupuneri. Nu exista inca un orar pt campania de reclama din Romania.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ar interesa ce se întâmplă dacă un client Lyoness vrea să cumpere produse din DOMO, dar vrea să plătească în rate. În acest caz îşi primeşte restituirile? Dacă da, primeşte toată restituirea deodată la început, sau treptat, odată cu plata ratelor?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai, acum m-ai prins. Eu am facut cumparaturi la DOMO doar cu plata cash, asa ca nu stiu exact cum se intampla cu plata in rate la DOMO. Problema nu e cum, ci daca se primeste discount la plata in rate. Banuiesc ca asta depinde de modul de creditare.
    Daca se primeste, in mod sigur, decontarile se fac o singura data pe intreaga suma.

    RăspundețiȘtergere
  5. Între timp m-am interesat la un magazin DOMO. Mi s-a spus că dacă clientul vrea să plătească în rate, creditul este acordat de GE Money. DOMO încasează de la GE Money integral valoarea cumpărăturii după încheierea contractului între client şi GE Money, astfel că restituirile Lyoness se acordă la fel ca şi când plata ar fi fost efectuată în cash.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pt informatie, banuiesc ca e utila pt toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut. Azi am fost la Domo in Roman si am vrut sa-mi iau un PC. Nu aveau de ala de care vroiam eu, dar inainte sa plec am trecut pe la casa si am intrebat daca stiu ceva de cardul Lyoness si daca au cititoare sau cum procedeaza ca eu am si vreau sa-l folosesc. Vanzatoarea s-a uitat luuuuuuuung la mine si mi-a zis: "Nu stiu dom'le nimic de niciun card. Vorbiti cu seful". Ce sa fac? Mi-a trecut cheful de cumparat ceva de la ei...

    RăspundețiȘtergere
  8. Din pacate asta este nivelul de pregatire al vanzatorilor(nu neaparat la DOMO). Mi s-a intamplat si mie de multe ori sa invat(cu calm si rabdare) vanzatoarele cum se foloseste optiunea "Lyoness" in casa de marcat. Pur si simplu cere sa intrebe seful, sau seful sefului... in momentul cumparaturii. Ei au in program posibilitatea de a opta pt cardul Lyoness sau pt cardul DOMO. E vorba de un click.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.