miercuri, 18 noiembrie 2009

Despre prieteni si bani

Acum catava vreme am reintalnit un prieten cu care nu m-am mai vazut demult. Ne-am reintalnit si chiar m-am bucurat pt asta, apoi am avut chiar o tentativa de a lucra impreuna. In perioada respectiva, spunandu-mi ca trece printr-o perioada grea mi-a cerut niste bani imprumut pt cateva zile. Nu stiu daca mi-a cerut mai mult(nu-mi mai amintesc), dar i-am dat 1000 lei fara sa-mi fac griji pt ei. 1000 de lei(10000000 vechi) nu sunt o caruta de bani, dar nici...
A fost ultima data cand m-am intalnit cu prietenul meu.
L-am mai sunat in cateva randuri dupa vreo luna si invariabil cand aduceam vorba de bani, discutia aluneca spre problemele lui. Intotdeauna fara multe discutii, acceptam un nou termen cand imi va returna si vorbeam de altele.
Lunile au trecut si incetul cu incetul, prietenul meu a inceput sa-mi raspunda din ce in ce mai rar la telefon. Astazi nu imi mai raspunde deloc. Un soi de... jena(cred) ma impiedica sa-l sun de pe un numar necunoscut lui. Mi se pare fara rost o convorbire de genul asta...
Ma gandeam ca e aiurea sa-ti pierzi un preten asa, pt cativa bani. Cred ca as fi putut renunta la bani fara probleme... Sau poate ar fi fost mai bine daca sub un petext sau altul nu-i dadeam banii? Ne intalneam si azi, vorbeam la telefon si poate chiar lucram impreuna.
Am ramas cu un gust ama si oarecum confuz, nefiind in stare sa trag o concluzie, alta decat:
banii si prietenia nu incap in aceeasi propozitie.

7 comentarii:

  1. mda.....e universal valabila vorba " daca vrei sa scapi de un prieten....da-i bani imprumut"

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...
    Parerea ta e ca ar fi trebuit sa-l refuz?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi trebuit să-l refuzi, şi asta fără justificări. Îţi recomand să citeşti despre "cum să spui NU". Mie mi-a schimbat viaţa, mă ajută să fiu stăpânul propriu.

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm....decizia iti apartine :) ca si in lyoness "cea mai buna decizie e cea pe care o iei tu "

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Mydas, poate ai dreptate, dar e greu sa refuzi pe cineva (mai ales un prieten) daca stii ca are nevoie si mai ales atunci cand poti sa o faci.
    Ai dreptate, poate ar trebui sa invat sa spun "NU" si atunci cand nu as face-o...
    Sau poate atunci cand mai dau bani imprumut sa nu-i mai astept inapoi... :o)

    RăspundețiȘtergere
  6. mai exista si alta categorie cei care sunt prieteni doar pentru interes,esti ok pana i-ti iau banii

    RăspundețiȘtergere
  7. ..poti sa fi si prieten, poti sa ai si interese comune, pana la urma asta e prietenia, te leaga ceva, dar caracterul fiecaruia difera ca si cantitate(unii au, altii... n-au)..e simplu..ai facut bine ca i-ai dat daca asa ai simtit...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.