miercuri, 25 noiembrie 2009

Vodafone - putina teapa, putina incompetenta, putina indiferenta... (dezactivare mesagerie vocala)

Scriam acum cateva luni ca perioada de criza ii impinge pe prestatorii de servicii la gesturi dragute si incep sa ne bage in seama. Se pare ca, tot ei dupa ce au un contract in mana, isi dau arama pe fata si iti baga mana in buzunar fara rusine.
Prin vara am fost sunati de catre cineva de la Vodafone care ne propunea optimizarea abonamentului (numere mai putine, abonamente mai mici, etc). Cu catava vreme in urma cerusem aceleasi lucruri, dar respectivele modificari se puteau face doar la expirarea contractului. Brusc totul a fost posibil, cu conditia schimbarii unor numere de telefon. Ok. Am facut-o si din luna urmatoare facturile au scazut.
De vreo doua luni insa, dintr-o data, facturile au sarit binisor ca valoare si (coincidenta) nu le-am mai primit in posta. Ieri vine factura(in sfarsit) si... surpiza! Din nou umflata. Ne sunam agenta(sau cum s-o fi numind) si ni se spune ca de 2 luni s-au activat (singure!!!) numerele la care renuntasem si in plus mai plateam si 1,25 euro / numar pt servicii pe care le aveam prin contract gratuite. Una peste alta 70 euro+TVA. Culmea nesimtirii: trebuie sa ne platim factura umflata si deabea in Decembrie vor storna eroarea.
Pt a remedia situatia doamna cu pricina ne cere numerele care vrem sa ne ramana, urmand ca pe celelate sa le inactiveze. Brusc, dupa cateva minute, ramanem fara telefoane: handicapatii(sa ma scuze persoanele cu dizabilitati pentru figura de stil) ne-au taiat telefoanele si au lasat numerele anulate. Alte telefoane, alte discutii si am putut sa ne folosim telefoanele dupa aproape o ora.
Trecand peste... incident mi-am adus aminte de remarca doamnei care spune ca mai sunt reclamatii privind faptul ca nu s-au primit facturile detaliate. Sa fi avut nevoie Vodafon-ul de bani, i-a facut umfland facturile clientilor si acum cu cateva scuze, ii storneaza fara probleme celor care s-au prins de figura???
Atunci cand credeam ca totul a intrat in normal am constatat ca de ieri avem active mesageriile vocale, cu efectele respective. Am cautat pe site-ul Vodafone si am gasit cum se activeaza mesageria, cum se foloseste, cum se tarufeaza... dar nu scrie nicaieri cum se dezactiveaza mesageria vocala la Vodafone.
Am cauta pe net, am aflat si scriu aici pt cei interesati:
pentru dezactivarea serviciului de mesagerie vocala Vodafone Vox apelati ##004#

4 comentarii:

  1. inactiveze, ceruse-m, renuntase-m??? :)) saraca limba romana

    RăspundețiȘtergere
  2. renuntase-m, ceruse-m, inactiveze??? saraca limba romana

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur(pe bune) ca urmaresti blogul meu cu atata atentie. Dupa cum vezi mi-am insusit critica si am corectat ce era de corectat. Ce sa-i faci, am mai invatat si eu ceva. Puteai sa te opresti cu critica la primele doua cuvinte. Din exces de zel, cautand greseli in text, l-ai scris si pe al treilea. Eu personal nu cred ca e o greseala folosirea cuvantului "inactiveze" (in locul cuvantului "dezactiveze" probabil???). In rest, o sa incerc sa fiu mai atent cu "saraca limba romana. Apropos, la iceputul propozitiilor se scrie cu litera mare.
    Ideea articolului era ca Vodafone a fost "de cacao".

    RăspundețiȘtergere
  4. Ups! Am scris din greseala "iceputul"!
    Te rog(sincer) sa-mi scuzi ironia, dar n-am putut sa ma abtin. Mi-a scapat. :o)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.