vineri, 20 noiembrie 2009

Weekend Lyoness :o) - traseu sinuos

Sambata - intalnire cu echipa noastra din Bucuresti.
Duminica - Lyoness Day la Timisoara.
Update:
Vineri seara am plecat spre Timisoara cu masina pe o ceata - s-o tai cu cutitul. Am parcat in apropierea garii si ne-am urcat in tren (vagon de dormit) cu destinatia Bucuresti. Sambata in Bucuresti am fost la Cristina si am organizat un "chetering" pe cont propriu. Ne-am intalnit cu invitatii nostrii la sala pe care o inchiriase-m in prealabil. Ne-am adunat 25 de oameni, animati de aceeasi idee: Lyoness. Erau cu totii directi, indirecti, in-in-indirecti din grupa noastra veniti majoritatea din Bucuresti, unii foarte noi, altii cu experienta. Intr-un cadru familial, interactiv, am parcurs materialele prezentate de Moni si i-am ajutat si pe cei noi sa invete ceeace noi am invatat in timp. Pentru unii au fost informatii in plus fata de ceea ce stiau deja, pt altii a fost un prilej de a-si face o strategie, pt altii o schimbare de atitudine, iar pentru altii a fost momentul deciziei. In plus am semnat contracte cu doua firme pentru a deveni parteneri Lyoness.
A fost o zi destul de grea, dar am simtit-o plina si am avut sentimentul lucrului bine facut.
Odata incheiata intalnirea, am mers la masa cu Cristina si Sorin, dupa care am mers la ei acasa si langa cate o bere am pus tara la cale. Seara am urcat in tren cu destinatia Timisoara.
Duminica in Timisoara, am mers la Luciana si am tras un pui de somn, dupa care, la amiaza ne-am adunat la Hotel Continental la Lyoness Day. A fost un eveniment mai deosebit pe lista referentilor stand numai nume grele: Mario Hoffmann - European Sales Manager (Austria), David El Dib - European Sales Manager (Austria), Simona Lupsiai (Romania) si Samuel Dipo Ajewole Samuel Dipo Ajewole - European Sales Manager.
Seara, pe o ceata la fel ca cea de a venire, ne-am "repatriat" in Arad.
Si am facut-o si p-asta!

4 comentarii:

  1. Salut,

    Am inteles rapid sistemul, am intrat, am bagat in avans mai mult de un pachet business si am inceput munca. M-am intalnit cu toti prietenii mei. Dupa 5 luni, situatia e urmatoarea: am 30 de oameni in lifeline, din care nici unul pozitionat. Nici unul nu face cumparaturi si nici unul nu isi construieste afacerea. Deci lifelineul meu nu mai progreseaza. Nu mai am ce sa fac. Ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu l-am inteles asa repede, mi-au trebuit multe prezentari si seminarii pt asta.
    Pt ca nu ne cunostem, nu pot sa trag concluzii. E evident ca ceva ai facut gresit. De ce unora le merge si unora nu? E greu de spus. Poate ceea ce le-ai spus sprietenilor(sau cum le-ai spus-o) nu a fost ok. Poate nu ai reusit sa determini nevoile lor, motivatiile lor. Nu stiu daca sponsorul tau a fost alaturi de tine. Nu stiu tu ti-ai dus prietenii la Info-uri sau la seminarii. Tu faci cumparaturileprin Lyoness? Mergi la Info-uri sau seminarii Lyoness? Deasemenea nu stiu daca te-ai oferit sa mergi impreuna cu prietenii tai la prietenii lor(asa poti sa-i ajuti si totodata sa mai castigi o felie de piata) pt a le prezenta Lyoness?
    Sunt multe necunoscute care ne pot afecta activitatea in Lyoness. Rezultatele sunt determinate doar de ceeea ce facem noi.
    Niciuna din intrebarile de mai sus nu trebuie sa mi-o iei in nume de rau si sa-ti raspunzi tie insuti si sa incerci sa schimbi ceva. Cere ajutorul sponsorului tau pt asta. Daca ai determinarea necesara, in mod sigur vei primi sprijin si vei depasi situatia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt in permanenta legatura cu sponsorul, e alaturi de mine. Am dus oameni la info, la seminarii, multora le-a placut. Unii au fost aproape de a baga pozitii si de a incepe munca, dar dupa cateva telefoane, cand s-au lovit de 2-3 refuzuri, au renuntat si ei. Foarte des primesc raspunsuri de genu: "N-am timp de intalniri", "N-am bani de bagat in asa ceva", "Vreau card dar nu vreau sa muncesc pt Lyoness".

    RăspundețiȘtergere
  4. Vezi tu, Lyoness are pt fiecare cate ceva: unii vor sa faca cumparaturi si sa primeasca cativa bani inapoi. E normal sa le faci inscrierea, sa-i ajuti sa-si ia bonuri si sa le dai o lista cu comerciantii din zona. Nu vad de ce nu ar folosi cardul. Altii vor sa spuna si altora si pt aceia exista 3(7) pozitii in avans, poate chiar activarea recash-ului daca e cazul si contactul permanent cu ei pt a-si indruma prietenii spre info. Daca asta e optiunea lor, nu vad de ce nu ar face-o. La cei care vor mai mult... stii tu. Acolo e de munca, dar automat iti creste familia:o). Dupa mine principalul e sa vezi de ce are omul nevoie si exact aia sa ii dai. Obisnuim sa hotaram noi pt ceilalti si aici uneori gresim oferindu-i omului ceea ce vrem noi.
    Poate fi o cauza...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.