joi, 12 noiembrie 2009

Masina vanduta prin Lyoness

Daca informatia pe care am primit-o este corecta, luni s-a vandut la Casa Auto Timisoara prima masina prin Lyoness, in valoare de 12000 euro.
Ce inseamna asta?
Pentru Casa Auto Timisoara inseamna un client in plus si o incasare de 12000 de euro.
Pentru clientul care a cumparat masina inseamna in plus, pe langa masina pe care si-o dorea, 120 euro returnati in cont si in plus 5 pozitii (GE1) in sistemul de decontare Lyoness care ii vor aduce in timp, peste 2500 lei / pozitie.
Pentru sponsorul clientului nostru, adica cel care a invatat acest client sa cumpere prin Lyoness, inseamna 60 euro si inca 60 euro pentru sponsorul sponsorului.
Era sa uit: si Lyoness a incasat la tranzactia asta 120 euro.
Deci a fost un exemplu de tranzactie desfasurata prin Lyoness, in care fiecare din partile implicate (comerciant, client, Lyoness) a avut de castigat.

Postat ulterior:
Calculele de mai sus sunt inexacte.
Vezi vomentarii.

4 comentarii:

  1. O mica greseala s-a strecurat la calcule printre aceste randuri :) vezi info cashback la Casa Auto Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate.
    De fapt nu calculele erau gresite ci informatia postata de mine(am atasat linkul pt service la Casa Auto). Cand am cautat pe www.lyoness.ro nu am observat ca firma respectiva are 2 contracte, cu 2 discounturi diferite. Cele pe care le-am vazut eu erau procentele aferente activitatii de service. Pentru vanzari masini CDC este B deci restituirea imediata incasata de client e de 0,5 % (60 euro), sponsorul a primit 0,25% (30 euro) si la fel si sponsorul sponsorului. Multumesc pt atentionare. (voi modifica si linkul spre Casa Auto)

    RăspundețiȘtergere
  3. oricum e o dovada clara ptr cei inchisi l aminte k Lyoness este o firma puternica si nu e minciuna
    ( ahh abia astept sa-mi iau paketul bussines )
    lyoness ma motiveaza foarte mult si persoane ca tine luka

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pt apreciere, ma bucura asta.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.