duminică, 14 februarie 2010

Bucuresti - continuare

Ziua de azi a trecut destul de repede. Work shop-ul Lyoness de azi, de la Rin fiind o experienta interesanta. Au fost multi oameni, dintre care au fost foarte multi de-ai nostrii. Binenteles numarul lor mare m-a bucurat, dar mai mult decat atat, m-a bucurat ca fiecare grup avea propriul lider. Au fost foarte multi veniti si nu erau veniti adusi de noi, ci local, in fiecare zona existase un lider care miscase lucrurile. E clar ca, mai mult sau mai putin, am avut o influenta asupra acestei miscari, dar oricum sentimentul a fost placut si eu cred ca e un semn bun.
Seara ne-am dat seama ca am uitat de mancare sau cafea in timpul seminarului, asa ca ne-am bucurat de ospitalitatea prietenilor nostrii din Bucuresti, Cristina si Sorin(tocmai era ziua lui), intr-un Mall si in consecinta am recuperat scaparea din timpul zilei.
Era sa uit. Astazi am mai avut o bucurie. Mi-a parvenit tabloul (o grafica in creion - cred ca e corect ce am scris) pe care l-am primit de la Bogdan C. de ziua mea. Cu toate ca inclinatiile noastre artistice... cam lasa de dorit, am transpirat serios incercand sa surprindem viziunea artistului. Activitatea in sine mi-a placut, chiar m-a surprins. Cred ca o sa incerc sa ma mai opresc din cand in cand in fata vreunui tablou.
Am incheiat ziua in tren, la vagonul de dormit, in drum spre casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.