marți, 16 februarie 2010

Info la Timisoara

Sunt la info, la Timisoara. E un fel de a spune info... indiferent ce ar trebui sa insemne asta. Daca as fi fost la primul meu info, as fi plecat acasa, pt ca oricum nu as fi reusit sa inteleg nimic. Oamenii au venit pe rand, dupa ora de incepere a cursului, in sala fiind un dute-vino care intrerupea mereu referentul. Am participat la multe info-uri in tara, in localiatati mai mari sau mai mici, dar inca asa ceva, ca aici in Timisoara nu am vazut. Am rasuflat usurat ca cei pe care ii invitasem, si-au contramandat venirea. Mi-ar fi crapat obrazul de rusine daca ar fi fost in sala. Nu vreau sa judec pe nimeni, fiindca nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar hai sa ne intrebam cat de profesionisti suntem, cat de bine educati suntem. Avem cu totii pretentia de af i respectati, dar oare noi oferim respect???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.