marți, 23 februarie 2010

Seminar Lyoness

Dupa cum am vazut (noi, membrii Lyoness) ne-am obisnuit sa avem evenimente ca Lyoness Day si Lyoness Workshop, evenimente bine organizate, care ne ajuta in activitatea noastra. Avantajul lor ar fi ca in cateva ore, la sfarsit de saptamana, la un cost modic, oricine poate sa afle informatii despre beneficiile Lyoness, modul de functionare al sistemului si noutati.Ultimul workshop a avut loc duminica in arad si au participat(dupa ochiul meu) 140-150 de persoane.
Fiindca se simtea nevoia(zic eu), incepand de sambata aceasta se reiau seminariile Lyoness(de 2 zile), primul fiind in weekendul acesta la Constanta. Binenteles, numele pregatite de Lyoness pt seminar ne dau o idee despre ce va fi acolo. Cu toate ca drumul Arad - Constanta nu e tocmai scurt, astept cu nerabdare seminarul.
Informatii si inscriere:

http://www.lyoness.ag/RO/events/detail/business-seminar-i-constan-a-27-28-02-2010-20-582-27.02.2010.aspx

3 comentarii:

  1. Luka,

    eu am tot incercat sa transmit aceasta idee pe linie sponsoriala, dar deocamdata fara succes, poate ai tu mai mult noroc:

    cred ca ar fi in beneficiul TUTUROR daca ar exista un calendar stabilit din timp pentru aceste evenimente, nu sa aflu cu 10 zile inainte cand si unde urmeaza sa fie urmatorul eveniment

    de foarte multe ori am patit la prezentari ca prospectul dorea sa vina la un seminar sau workshop si nu puteam sa-i spun cand si unde va fi urmatorul... este f neplacut

    sa nu uitam ca cei invitati la astfel de evenimente nu traiesc (inca) exclusiv din Lyoness, deci sunt sanse mari ca programul lor sa fie deja ocupat pt weekendul urmator...

    daca s-ar stabili din timp un calendar al evenimentelor, pe un an sau macar pe 6 luni, sunt sigur ca salile ar fi mereu pline si cu 10 zile inainte de eveniment nu ar mai fi niciun loc gol ;)

    multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. 7 martie - Zalau - Lyoness Day
    13-14 martie - Oradea - Business Seminar
    Cam atat stiu eu pt martie. Si eu intampin aceeasi problema de multe ori. Semnaleaza si tu pe mail office-ul, pt ca nu esti singurul. Stiu ca sunt si cauze obiective pt care uneori e greu sa fie tinut un program atat de clar, dar... si pe o luna, doua, nu ar fi rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sponsorul meu a fost la Constanta si mi-a spus ca fost deosebit de reusit. Poate ar trebui sa fie mai dese aceste Seminarii.
    Si vorba lui Stefan M, ar trebui anuntate mai din timp.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.