marți, 18 mai 2010

Cine aduce sampania?

Am uitat sa scriu... :o(
Desigur cei care au facut inregistrari de noi clienti azi au date si mai proaspete decat mine, dar sambata pe la pranz era inscris clientul Lyoness cu ID-ul 040.000.099.106 . Eu zic ca zilele astea  vom avea motiv pt a desface o sampanie. Ce ziceti?
Apropo, cine are date mai proaspete?
Update 22.05.2010
Am primit azi un sms de la unul dintre "asociatii" mei in care imi confirma inscrierea cu nr 100 208.
La cat mai multi!

19 comentarii:

  1. Salutari luka ziceai daca are cineva date mai proaspete azi a fost inscris un direct de al meu cu 040.000.099.195 17/05/2010 :) deci merge din ce in ce mai bine! bafta echipei lyoness!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut luka, ai putea in viitorul apropiat sa scrii un articol despre Premium ranking? Ce inseamna, cati posesori de premium ranking exista, cati oameni se estimeaza ca vor veni unei persoane care participa la toate campaniile, costuri, beneficii, etc. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salve,
    Am citit de vreo 10 de ori de pe blogul tau.
    In Lyoness putini reusesc, se poate cu multa multa munca sau cu mult noroc. Daca ai norocul sa inscrii cativa din alte tari unde de abia a intart Lyoness si aia sa continue sa se implice. Astfel "ti se garanteaza" o structura de 20.000 sa zicem in 2, 3 ani. De unde si nivelele. Altfel e f greu. Pt venituri ce vin repede e bine sa lucrezi in matrix. Scoti banu si te linistesti. Vezi tu daca faci nivel de cariera. Suntem 100.000 clienti in Romania si cati au nivel de cariera? Poate 30. Dintre care 10 au demult. Cu cat se satureaza piata e si mai greu sa faci nivel. Sa faci nivel din avansuri? da, se poate. Dar azi poate ai niv 4 din avansuri si peste 3 ani sa zicem se formeaza in structura ta 12 pozitii in gr 1. Cu 12 puncte ce nivel vei avea? :) Lyoness e frumos la prima vedere. Pana baga bani oamenii. Daca s-ar baga cititoare macar la 60% dintre comercianti Lyoness ar merge mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Despre Premium Ranking prea multe nu pot sa spun pt simplu fapt ca nu-mi sta in fire sa-mi dau cu presupusul. Datele pe care ai vrea sa le afli tu, vor fi disponibile doar in momentul cand campania publicitara pt Romania se va concretiza(macar in proiect). Pana atunci, orice informatie vei auzi, e simpla speculatie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salve :o) si tie
    Trebuie sa-ti spun ca ma bucur ca ai revenit pe blogul meu.
    Despre Lyoness...
    Eu zic ca nu sunt putini cei care reusesc. Totul depinde de ceea ce vrei. Sunt cumparatori care fac cumparaturi si isi iau un banut inapoi. Sunt oameni care fac Lyoness ca hobby si rezulatatele sunt pe masura. Pt a avea o afacere in Lyoness, trebuie sa o tratezi ca pe afacerea proprie. Nivele de cariera au aceia care fac afacerea Lyoness, adica isi construiesc o structura, nu cumparatorii. Nivel de cariera poti face incepand din prima luna, fara sa astepti ani de zile. Daca lucrezi in matrix si in acelasi timp ai grija ca oamenii inscrisi de tine sa castige, vei face si cariera.
    Sunt convins ca ai o imagine putin neclara despre "piata Lyoness". Pt a-ti da seama la ce ma refer o sa iti dau o informatie. In Ungaria dupa aproximativ 5 ani pozitiile din cumparaturi dintr-o luna, au depasit pt prima data pozitiile provenite din avansuri. Deci nici macar nu poate fi vorba de... saturare. Cu cat se dezvolta Lyoness numarul pozitiilor aparute lunar creste, nu scade. La fel si numarul punctelor.
    Despre comerciantii cu card... mie nu mi se par putini. Daca vei cauta pe www.lyoness.ro vei vedea ca probabil ca sunt deja mai mult de 60% cu card. In afara de cei cativa parteneri nationali cu vouchere, marea majoritate a celorlalti folosesc cardul. Si oricum viitorul e inainte.:o)

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut! Sunt partener comercial LYONESS si vreau sa-ti spun ca multi parteneri nici nu stiu in ce au intrat.Unii au instalat softul,inregistreaza cumparatura si platesc comisionul, cu greu dupa cateva luni;altii semneaza contractul, figureaza ca parteneri pe site dar daca mergi la ei si faci cumparaturi angajatii habar nu au la ce e bun acel card;iti spun sa-l cauti pe patron.
    Eu o stresez pe Noemi sa-mi trimita mai repede facturile prin e-mail sa le pot achita iar clientii sa-si primeasca banii inapoi ca sa aiba incredere in sistem.In legatura cu acei comercianti de care vorbeam cred ca ar trebui sa se faca un pic de curatenie,sau e bine ca dau la numar?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pacate stiu ca exista din astfel de parteneri. Chiar daca la inceput nu mi s-a parut o idee buna, conditia ca un partener comercial sa fie intai partener business, se pare ca nu e rea deloc. Acei parteneri comerciali vor fi cointeresati. Despre problemele cu office-ul si eu am mai patit de-astea. Sfatul meu e sa scrii problema in detaliu pe office@lyoness.ro . Sunt convins ca se rezolva.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari luka pentru treaba care o faci!

    RăspundețiȘtergere
  9. posibil partener26 mai 2010, 17:36

    Nu stiu daca e o idee buna treaba cu obligarea partenerului comercial de a fi intai partener business,pentru ca pe lyoness.ro din februarie incoace prea putini comercianti noi au fost postati.Iar in afara de firma otter nici unul nu e reprezentativ.Apoi problema ar fi ca de exemplu ,daca eu am o firma si lyoness vine la mine sa-mi propuna o afacere,prin care EU COMERCIANT trebuie sa platesc un procent din vanzarile celor care vin cu cardul de fidelitate,atunci eu luna de luna va trebui sa platesc acesti bani.Eu sunt de acord cu plata procentului respectiv,in conditiile in care am clienti cu cardul,imi respect obligatiile din contract.Dar nu vreu sa fiu activ in lyoness,nu ma intereseaza sa umblu toata ziua sa-mi fidelizez clienti si sa stau sa le explic prezentarea A4 sau sa ma duc la business info cu ei,pentru ca am si alte afaceri ce imi ocupa tot timpul.Sau pur si simplu ca-mi respect contractul de colaborare dar nu vreau sa am pozitii in sistem si nu vreau nicicum sa ma implic in el in acest mod.Doar firma e partener comercial si-si va respecta cu strictete cele prevazute in contract.Si atunci?Mai mult lyoness vine la mine sa-mi propuna o afacere prin care eu va trebui sa platesc niste bani pe toata durata contractului,sa zicem ca e foarte lunga,eu platesc banii dar de ce sa-mi iau si pachetul.Adica sa fiu nevoit sa scot din buzunar niste bani in plus.Daca respect partea mea de contract,adica virez banii la lyoness cum primesc factura,de ce sa-mi iau pachet.?Si sa platesc alti bani,daca eu n-am nevoie de pozitii?Castig clienti noi si fideli,platesc comisionul.Nu castig?Pace buna.Sau sa platesc nu stiu ce taxa de acceptanta....cum vine asta,eu sa platesc cheltuielile celor de la lyoness cu contractul meu.Sa si le plateasca firma,eu le suport pe ale mele pt ca si eu am cheltuieli cu contractul lor.N-ar dori cumva sa le platesc pixurile si colile albe pe care le folosesc?E prea tras de par.Eu o sa am cheltuielile mele cu introducerea softului pe casele mele de marcat etc.Sau ce inseamna taxa de acceptanta.Lyoness vine la mine sa-mi propuna o afacere si eu sa platesc taxe de acceptanta sau inscriere sau cum o fi chemand-o?Nu e in regula.Si contravine unor principii fundamentale in derularea oricarei afaceri.Adicatelea tu vii la mine sa-mi propui o afacere si tot tu imi ceri sa pun bani....Pun eu banii fara nici o grija.Dar daca am clienti....Dupa pererea mea,asta e.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pt posibil partener: nu vreau sa intru in polemica cu tine, ci doar imi voi spune parerea.
    Sincer, la inceput si eu am gandit ca noile conditii sunt aiurea, dar din experienta perioadei de dupa, am constatat ca lucrurile nu stau deloc asa.
    Nu am urmarit dinamica numarului de comercianti intrati, dar decat sa avem comercianti doar la numar, parerea mea e ca e mult mai bine asa. Erau unii care intrau si neintelegand ca aveau acelasi interes cu Lyoness, bagau numai bete in roate si se mirau ca nu le vin clienti. Dupa mine e mult mai sanatos sa avem parteneri comerciali care sa faca si afacerea Lyoness.
    Acuma nu stiu exact statutul tau, dar e clar ca Lyoness nu va merge la nici un comerciant sa-l roage sa intre in parteneriat. In afara de contractele pe care le face(sau ar trebui sa le faca) departamentul comercial, optiunea de a deveni partener comercial e destinata doar partenerilor business. Vezi eu sincer nu cred ca daca privesti pachetul business, comisionul si pachetul de acceptanta doar ca taxe, ar functiona o colaborare. Parerea mea e ca daca nu vrei, nu trebuie sa-ti iei pachet business. Acesta nu este o taxa(conditie) ci o sursa de castig. Deasemenea in cazul parteneriatului, comisionul merge catre clientii care cumpara, deci cu cat mai mult platesti, cu atat mai mult ai incasat deja. Nu in ultimul rand, nu exista taxa de acceptanta. Plata la care te referi e costul pachetului de acceptanta (scaner, rama digitala, stick memorie, materiale promotionale si comisionul celui care incheie contractul cu tine).
    Sper ca informatiile de mai sus ti-au fost de folos si raman la parerea mea, contractul functioneaza mult mai bine intre parteneri.

    RăspundețiȘtergere
  11. De ce mai apar pe site comerciantii care nu isi achita obligatiile fata de Lyoness? In sensul ca nu deconteaza discountul.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu ce ar trebui sa raspund la asta? Ai intrebat la departamentul comercial Lyoness?
    Eu stiu cativa care nu mai apar tocmai din cauza asta, dar nu am de unde sa stiu la cere te referi

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut!Am in echipa clienti care au facut cumparaturi in data de 04.11.2009 iar partenerul respectiv nu a platit inca factura de comision (6 luni),dar tot figureaza pe site.Daca se ajunge cu plata comisioanelor la 1 an munca de convingere pe care o ducem noi va fi din ce in ce mai grea.De la mine clientii primesc banii inapoi in 3 sapt.

    RăspundețiȘtergere
  14. Asta poate sa se intample pt ca la comerciantul respectiv nu s-au facut sufieciente cumparaturi pt a-i fi emisa factura de la Lyoness. Alte cauze... Eu zic sa te adresezi cu un email catre office-ul Lyoness pt ca am inteles ca si la tine facturile vin destul de greu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cumparatura din 04.11.2009 este de culoarea albastra deci este facturata.Parerea mea este ca ar trebui din cand in cand sa se faca o intalnire a reprezentantilor LYONESS cu partenerii comerciali pt.a discuta problemele care apar.

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, in teorie Lyoness e foarte frumos dar practica lasa de dorit mai ales in Romania. Si din aceasta cauza multi nu folosesc cardul. Lyoness trebuie sa gaseasca o modalitate de a impulsiona acest lucru altfel cardurile o sa expire (dupa 2 ani) si atunici noi cei care am muncit in Lyoness ramanem cu munca (trebuie gasita o modalitate prin care comerciantii din sistem sa afle mult mai repede avantajele Lyoness- ca de aicea porneste totul).

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna. Mi-ar fi placut mult sa stiu cum te cheama, astfel discutia ar fi fost mai personala.
    Am notat parerea ta. Pt mine Lyoness e minunat si in practica. Am inteles ca ai nemultumiri legate de diverse lucruri organizatorice. Revin si te indemn sa te adresezi Office-ului Lyoness cu fiecare problema in parte.
    Despre expirarea cardurilor se pare ca ai o informatie falsa, nimeni nu ii exclude pe cumparatorii ale caror carduri au depasit 2 ani(in practica nu se intampla nimic dupa trecerea celor 2 ani).
    Ceea ce imi spui despre comercianti imi intareste parerea(ce-i drept nu am avut-o de la bun inceput) ca este benefica masura de a incheia contracte doar cu acei comercianti care sunt si parteneri business.
    In rest, zic eu, lucrurile mai depind si de noi: sa ne informam directii (cumparatori sau parteneri business) si sa-i indrumam spre evenimentele organizate de Lyoness.

    RăspundețiȘtergere
  18. In sfarsit! Rugaciunea mi-a fost ascultata. Am fost convocat la o intalnire al unui reprezentant LYONESS cu partenerii comerciali locali. Inseamna ca cineva acolo SUS ne iubeste.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.