luni, 17 mai 2010

Vizita la Castelul Peles

Dupa ce ne-am regrupat dupa "masa festiva" de seara de la worksopul din Busteni, duminica pe al amiaza dupa ce ne-am despartit de familia Lyoness, ne-am abatut din drum pana la Sinaia. Initial voiam sa tragem o tura pe la Babele. dar vremea rea ne-a schibat optiunile : Castelul Peles. L-am mai vizitat de vreo  doua ori dar de data asta am reusit sa facem un tur complet, de vreo 2 ore, inclusiv mansarda si am avut parte de un ghid personal extraordinar(eram singurii care am optat pt a vedea totul), astfel ca timpul petrecut acolo a fost o adevarata delectare.. E a treia oara cand vad Pelesul pe interior, dar am fost la fel de impresionat ca prima data.


2 comentarii:

  1. Frumos,,,l-am vizitat si eu de cateva ori. Interiorul insa face toti banii. Pacat ca nu ai si de acolo poze :)

    Recomandare: Viziteaza cetatea Rasnov.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar, nu am cerut optiunea "cu foto" pt ca am fost convins ca as fi facut doar poze si nu ma bucuram de vizita. As fi facut ca japonezii, ma bucuram acasa uitandu-ma pe poze.
    Multumesc pt recomandare. De fiecare data cand trec prin zona imi propun sa trag o fuga si pana acolo. Cu proxima ocazie...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.