luni, 14 martie 2011

Bancuri cu blonde

O blonda care s-a saturat sa rada toata lumea de ea se vopseste bruneta, isi schimba numele si pleaca din oras. Pe drum vede un cioban cu o turma de oi. Ce se gandeste ea: toata viata lumea a facut misto de mine, ia sa fac si eu misto de altii, ca acum nu mai sunt blonda si nu ma stie nimeni. Zis si facut. Coboara din masina si se duce la cioban.

- Bade, daca-ti spun asa, dintr-o privire, cate oi ai in turma, imi dai o oaie?
- Da, fata tatii.
Blonda se uita de jur imprejur si spune:
- 201!
- Da fata tatii, intelegerea-i intelegere, alegeti o oaie si a ta sa fie.
Zis si facut. Blonda vesela se urca in masina, dar cand sa plece ii bate ciobanul in geam:
- Fata tatii, daca-ti spun ce culoare naturala are parul tau, imi dai cainele inapoi?


Un gunoier suna la o usa si ii deschide o blonda buna. Asta il intreaba ce vrea.

- Sunt Gigi gunoieru'.
Blonda il trage in casa, ii da pantalonii jos si ii face un sex oral pe cinste.
Ajuns la masina, colegul lui il intreaba de ce a intarziat.
Gigi ii zice toata tarasenia. Se duce si colegul lui si primeste... acelasi tratament.
La masina, soferul se gandeste: "Ia sa imi incerc si io norocul". Suna la usa, blonda deschide si il intreaba:
- Tu cine mai esti?
- Petre, soferul.
- Bine, ia 50 de lei.
- Pai stiti... Eu am venit pentru... altceva.
- Nu esti gunoier?
- Nu.
- Atunci nu se poate, barbatu-meu, cand a plecat de dimineata la serviciu, mi-a zis clar: la sofer 50 de lei si m**e la gunoieri.


Intr-un avion, un avocat nimereste langa o blonda misto. Bla, bla, tot incerca sa intre in vorba cu ea… nimic. Blonda se uita pe geam, mai incerca sa doarma…

Avocatul, enervat:
- Uite, hai sa jucam un joc misto! Eu iti pun tie o intrebare, si daca nu stii imi dai 5$, apoi imi pui tu mie o intrebare, si daca nu stiu iti dau 5 $! Si tot asa…
- Nu domnule, imi pare rau, sunt obosita, as prefera sa ma odihnesc…
Avocatul, enervandu-se si mai tare:
- Bine, uite, jucam alt joc! Eu iti pun tie o intrebare, daca nu stii imi dai 5$; tu imi pui mie o intrebare, si daca nu stiu... iti dau 500$ !!
Blonda accepta, intr-un tarziu.
- Care este distanta de la Pamant la Luna?
Blonda deschide geanta si ii da 5$, dupa care il intreaba:
- Ce e mic, are 3 picioare si urca dealul?
Avocatul, se gandeste… scoate Laptop-ul, cauta in baza de date… cauta pe Internet… trimite mail-uri la toti prietenii… In sfarsit, dupa o ora, transpirat, ii da blondei 500$. Blonda ii ia, apoi se intoarce si incepe sa se uite plictisita pe geam.
Avocatul, isterizat, vrea sa afle raspunsul:
- Bine, bine, ce e mic, are trei picioare si urca dealul?
La care blonda deschide tacticoasa geanta si ii da o hartie de 5$.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.