duminică, 27 martie 2011

Lyoness Day la Budapesta


Saptamana trecuta, dupa turneul obisnuit Arad - Ramnicu Valcea - Sibiu a urmat vineri un drum pana la Galati unde am avut o intalnire cu echipa de acolo. Sambata trecuta a fost Lyoness Day in acest oras si de acolo, cu escala in Bucuresti, am luat drumul Sibiului. Am innoptat acolo si duminica foarte devreme am plecat direct spre Budapesta(cu un scurt popas in Arad).
Ce cautam in Budapesta? Duminica trecuta, a fost un Lyoness Day important acolo, unde s-a inmanat unei persoane dragi noua, Pocsi Gabriela, nivelul 6 de cariera(prima femeie de nivel 6 din Ungaria). Faptul ca ne aflam in Galati sambata seara, a fost doar un amanunt fara importanta, din moment ce am hotarat sa nu pierdem evenimentul.
Duminica dupamiaza, Yaris-ul nostru parca "tiptil" in fata hotelului Ramada din Budapesta. Doar cativa complici stiau despre escapada noastra, pt Gabi fiind o surpriza totala.
La ora de "cariera" dupa ce i-a fost inmanat premiul, ne-am facut si noi simtita prezenta. Atmosfera a fost deosebita, sala plina (550 de participanti), multe lacrimi de bucurie si pe langa staff-ul Lyoness Ungaria au fost prezenti Surányi Ferenc (nivelul 7 de cariera) si Antal Gergics (nivelul 8 de cariera).
Seara ne-am incheiat-o impreuna cu "linia sponsoriala" la Fery (Surányi Ferenc) acasa. Daca vrei sa ajungi undeva trebui
Am avut o saptamana deosebita, incheiata intr-un mod deosebit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.