marți, 6 octombrie 2009

Lyoness - cifre, fapte.

Am primit un mail interesant(in CC) de la unul din indirectii mei(de fapt era un mail trimis grupei lui) pe care imi permit sa-l postez(sper sa nu ma traga de urechi) binenteles fara nume pt ca nu i-am cerut voie. Daca o sa-mi ceara sa-i platesc drepturi de autor...

Buna dimineata stimati prieteni si asociati.
(asa ne/le spune el tuturor, celor din Lyoness si... are dreptate)
Zilele trecute mi s-a maturizat pozitia 10002, deci azi mi-au fost virati in contul de cumparaturi 1935 RON. Ce voi face cu ei - evident cumparaturi : mancare de la Real. motorina de la Rompetrol, si de restul inscrieri.

Adunati cu cei castigati pana acum, asta inseamna 10.000 ron. Urmatorul obiectiv : pragul de 100.000 ron.

Nu a fost usor, recunosc.
Ca sa fac o analogie, unul din colegii nostri din Lyoness zice ca la inceput e ca si cum ai amorsa pompa de apa de la tara. La inceput dai la pompa si ceva timp nu se intampla nimic, apoi incepe sa apara un firicel de apa ( esti cam dezamagit dupa atata munca), dar daca insisti incet, dar sigur, incepe apa sa curga pana ce capata debit si ti se umple galeata.

Fie ca si galeata voastra sa se umple cat mai repede. Cat despre mine si (...) stiti refrenul : cu ce va putem ajuta?

Sa auzim numai de bine.

Zile usoare si fructuoase. (...).


Tipul e bun si stie sa adune in jurul lui, oameni asemeni lui (asociati). Mailul de mai sus sintetizeaza simplu si clar, experienta lui in Lyoness. Pt oricine sistemul functioneaza la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.