miercuri, 21 octombrie 2009

Rangers 1 - Urziceni 4

Nu prea ma uit la fotbal (uneori ma jenez de chestia asta), cel care se joaca in Romania oricum nu-mi da nici un motiv... Imi atrag atentia meciurile nationalei (ultimele au fost jalnice) si ale echipelor romanesti care flutura tricolorul pe afara, dar nici astea nu ma scot din casa. In concluzie se poate spune ca sunt un suporter deplorabil (am vrut sa spun, ca fotbalul romanesc).
Aseara insa, intamplarea a facut, sa vad meciul Rangers - Urziceni si dintr-o data lucrurile s-au schimbat. Am urmarit meciul, am comentat, m-am agitat (de strigat nu-mi iese) si am trait meciul, mandru de bravii fotbalisti romani care le-au scos fotmalul din cap.
1 - 4 , cu toate ca a fost un meci al autogolurilor, ai nostrii au jucat super si i-au facut pe suporterii Rangers-ului sa plece de pe stadion inainte de sfarsitul meciului.
Cred ca o sa ma uit mai des la fotbal...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.