luni, 26 octombrie 2009

Un weekend fantastic

Am petrecut un weekend fantastic la Bucuresti, impreuna cu colegii mei din Lyoness, in care nu numai ca am capatat o caruta de cunostinte, dar mi-am si incarcat bateriile la maxim.
Randurile de mai jos, au ajuns intre materialele pe care le-am primit la training, din greseala. Cel putin asa spunea trainerul nostru. Eu personal nu cred in lucruri intamplatoare si ca o paranteza:
Moni, in joaca mi-a dat acum 2 saptamani, un cec completat cu numele meu(erau niste cecuri scoase din uz) cu o anumita suma. Am zambit si l-am bagat in agenda, unde e si acum. Sambata dimineata, urmarindu-mi "inchiderea" in biroul personal Lyoness, am regasit acea suma(exacta) de incasat saptamana aceasta.
Deci, daca nu cred ca lucrurile din jurul nostru sunt intamplatoare, nici randurile de mai jos, nu au ajuns intaplator in mapa trainerului nostru.

Mentalitate de castigator!

“Am decis sa nu fiu o persoana obisnuita. Este dreptul meu sa fiu, daca pot, deosebit.
Nu doresc sa fiu un cetatean intretinut, umilit de faptul ca statul are grija de mine.
Vreau sa-mi asum riscuri, vreau sa visez, sa construiesc, sa gresesc, sa o iau de la capat si sa reusesc. Aleg provocarea necunoscutului si emotia realizarii in locul unei existente linistite, garantate.
Nu voi fi la mila nimanui, nu-mi voi da demnitatea pe un chilipir.
Nu voi ceda in fata unei amenintari, nu ma voi pleca in fata niciunui stapan. Vreau sa stau mandru, drept si neinfricat, sa gandesc si sa actionez dupa capul meu, sa ma bucur de ce realizez, sa infrunt lumea curajos si sa pot spune:
Aceasta, cu ajutorul lui Dumnezeu, eu am facut-o! "

(Crezul Asociatiei Americane a Intreprinzatorilor)

Un comentariu:

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.