marți, 6 octombrie 2009

Weekend in Austria

Aseara m-am intors acasa din micul meu turneu austriac. Vineri am plecat si binenteles, undeva prin Ungaria, viata mi s-a complicat. Asta doar ca sa nu fie monotona. Am constatat ca husa cu hainele mele pt spectacol a ramas acasa. Asa ca imediat dupa ce am ajuns in Austria, am fost cu Antonia la cumparaturi.
Sambata am avut spectacolul obisnuit Grazer Zaubertheter, unde am avut doua numere.
Duminica activitatea principala a fost vizita la Grazer Messe, un fel de targ de toamna, cu expozitii, parc de distractii, etc. Am petrecut cateva ore acolo, am tocat o caruta de bani si am trait senzatii tari (m-au prostit copiii si m-am dat cu Flipper-ul).
Luni am dus-o pe Antonia la scoala, am trecut pe la teatru sa-mi aranjez lucrurile, am fost pe la un dealer Toyota sa-mi inlocuiasca un bec :o) si am tras o tura de cumparaturi pt acasa la Lidl care este partener Lyoness(cu bonuri comandate din timp in Romania).
Apoi a urmat drumul catre casa, destul de linistit, cu o scurta "interpelare in noapte" din partea politiei de frontiera maghiara, priculicii spagari despre care am mai scris. I-am tratat ca atare, adica cu indiferenta pe care o meritau si daca au vazut ca apropourile lor, legate de parbrizul meu crapat si inca o alta zgarietura, nu ma imboldesc sa le dau spaga, mi-au dat actele(plecasera cu actele mele, asteptand probabil sa-i urmez, iar eu nesimtitul, m-am urcat fluierand in masina).
Asa ca... am revenit.
Voi reveni si cu amanunte despre cele de mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.