joi, 29 octombrie 2009

Intrebari despre Lyoness

Imi monitorizez aproape zilnic traficul pe blog, nu atat pentru cifrele de acolo, cat pentru a vede cine, cum si de ce a ajuns sa-mi citeasca emanatiile mai mult sau mai putin intelectuale.
Printre altele (multe altele) este evident ca mare parte dintrevizitatori sunt adusi pe http://www.magiccalin.blogspot.com/ de subiectul Lyoness, direct din cautarile de pe Google. Cautari ca "comercianti lyoness", "cashback lyoness", "unde pot face cumparaturi cu cardul lyoness" , "lyoness card real", "despre lyoness"(toate sunt de ieri, pe langa altele ca "teapa lyoness", "lyoness teapa", apar aproape zilnic. Se pare ca oamenii cauta informatii despre fenomenul Lyoness (nu gresesc numindu-l asa) si cautarile lor imi pot da si o idee despre asteptarile lor. Unii cauta informatii clare, altii cauta teapa din spatele sistemului. Fiecare cu ce-si doreste...
In ultima vreme am fost foarte atent cu ceea ce am scris pe aici si cu materialele folosite, din cauza unor "oameni de bine" care din cauza... (habar n-am ce te poate mana sa faci cuiva rau fara motiv) au simtit nevoia sa dea cu sapa. Am hotarat sa-i trec la categoria "oameni fara tara, preoti fara Dumnezeu, profesori inculti" si sa-i las in cloaca lor.
In concluzie am sa incerc ca printre alte teme sa "raspund" la "intrebarile" nerostite care apar pe Google.

4 comentarii:

  1. am si eu o intrebare!
    stii ceva despre lyoness in america?
    parintii mei sunt acolo si as vrea sa-i bag si pe ei in lyoness direct cu pachetul bussines :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea multe (in plus fata de ceea ce stie toata lumea) nu stiu sa-ti spun. Oficial nu exista nici o modalitate de a lega pe cineva din state. Daca le pui acum un pachet el va fi asezat in sistemul european.
    Doar in 2 februarie, la Lyoness Sensations se vor anunta noutatile in aceasta privinta.

    RăspundețiȘtergere
  3. dar sigur va aparea si in america sau nu este sigur? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu incape discutie. Lyoness are deja birouri in Canada, SUA si Mexic. America va avea insa, un sistem de decontare(matrix) propriu, paralel cu cel european. In februarie probabil se va deschide si pt europeni si tot atunci banuiesc eu, va aparea si modalitatea de a lega directi din SUA. Pana atunci orice pachet al unui american va fi legat in Europa.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.