sâmbătă, 17 octombrie 2009

Lyoness, marca inregistrata.

Pe ici, pe colo, apar din cand in cand tentative, mai mult sau mai putin reusite, de a copia Lyoness ca sistem sau ideea in sine. Ar fi cateva exemple. In seara asta am primit un mail de la un in in...indirect(cred) care imi spunea ca am avut dreptate si "suntem unici", dandu-mi si referinte despre o firma(romaneasca) care vine cu mesajul " Vrei sa castigi 88572 RON din MLM? Cu maxim 3 parteneri directi este posibil ! " si sub pretextul discounturilor la cumparaturi, construieste o teapa (e parerea mea) de toata frumusetea, un fel de sistem gen Caritas. Sunt o multime de oameni care au nevoie si de asa ceva. Sunt convins ca daca astazi ar veni Stoica si ar spune ca reincepe Caritas-ul, ar fi o multime de oameni care ar sari cu banul in speranta ca vor fi printre primii.
"Sistemul" cu pricina nu intra in discutie, dar banuiesc ca vor exista firme care sa copieze, mai mult sau mai putin, sistemul Lyoness. Roby, un tip extraordinar din Ungaria, ne-a intrebat o data, cate feluri de Cola cunostem. Cei prezenti s-au grabit sa enumere cateva. El a spus "nu, Cola este doar una, Coca Cola. Celelalte sunt doar bauturi cu gust de Cola. Chiar si Pepsi e o bautura cu gust de Cola. Originalul este unul singur si isi are caliatile lui."
Mi-am adus aminte de cele spuse de Roby, atunci cand am citit mailul despre "firma"... aceea.
Lyoness este unul singur.
Are toate calitatile unui produs de marca, unic, incepand sa fie cunoscut la scara mondiala. E... Lyoness.
Probabil vor mai fi alte firme care sa semene cu Lyoness, dar...

2 comentarii:

  1. Si CUM ajung sa ma inscriu?
    mi se pare o idee buna, o idee noua si foarte "distractiva" de aplicat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. In mod normal ar trebui sa ai un "sponsor", adica persoana care ti-a povestit despre Lyoness. Daca nu ai aflat de la cineva anume... (ce sa spun?) contacteaza-ma pe doarluka@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.