vineri, 4 martie 2011

Lyoness 200.000

Se pare ca avem un motiv bun pt a sarbatori. Daca informatia este corecta am trecut de 200.000 clienti Lyoness.

14 comentarii:

  1. Este cat se poate de corecta. Astazi 05.03 am facut o inscriere cu 200.711.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma bucur ca s-a ajuns aici dar citi dintre ei fac si cumparaturi ?Din cei 75 directi si indirecti inscrisi de mine doar 5 fac cumparaturi.Oare numai eu am asemenea colaboratori?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai se pune intrebarea de ce i-ai inscris? Nu-i mai inscrie decat pe cei care vor sa faca cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim spunea...

    Nu toti gandesc la fel eu unul doar prin lyoness as cumpara:) a si cu siguranta cei 75 de directi de la tine odata si odata tot vor incepe sa faca si ei cumparaturi prin sistem viata e lunga:) vine campania si poate atunci o sa cumpere daca nu timp destul este:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Care campanie...de doi ani tot vine..ba acuma, ba acuma

    RăspundețiȘtergere
  6. Nelutu, cine ti-a spus tie anul trecut, sau acum doi ani ca incepe campania??? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. De inceput, va incepe, dar pana acum nu eram pregatiti pt campanie.

    RăspundețiȘtergere
  8. De inscris n-am inscris pe nimeni cu forta doar dupa ce le-am facut prezentarea.Cit despre campanie din punctul meu de vedere sper sa vina cit mai tirziu ca sa nu ne trezim cu cunostintele noastre inscrisi in urma campaniei.Dar campania nu tine cont de dorinta mea sau al altuia cind tara este pregatita va incepe.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu daca suntem pregatiti sau nu pentru campanie,dar stiu ca decontarile se fac cu mare intarzaiere.Suntem in 17 martie si fix acum 2 luni am cumparat in aceiasi zi si de la Carrefour si de la Praktiker.Nici pana azi nu am primit nici un discount....Acuma daca inscriu o persoana ce-i spun:cumpara numai ca o sa vina ele si discount-urile?Daca pt 200 lei cumparaturi la Carrefour eu vad 4 lei peste cateva luni credeti oare ca e incurajator sa mai folosesc sistemul?Si am salar de 850 lei...La Praktiker la fel....Sau sistemul se bazeaza numai pe "luat pozitii in avans"?Ar fi pacat....atunci ce sistem ar mai fi?

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti inteleg frustrarea legata de Carrefour si despre intarzierea decontarii la ei am mai scris. E oarecum fireasca, sau cel putin... de inteles. Sunt convins ca se va ajunge la zi si acolo. Despre Praktiker nu stiu ce sa iti spun pt ca din cate stiu eu, decontarile s-au facut normal. Asigura-te ca iti apare cumparatura in biroul personal, la cumparaturi deschise.
    Acum as vrea sa te intreb ceva. Din ianuarie nu ai mai folosit sistemul deloc??? Alte cumparaturi, la alte magazine... care sa se fi decontat.
    Hai sa nu ne uitam doar la astfel de intarzieri. Hai sa ne uitam si la restul sistemului care functioneaza cum trebuie.
    Eu mi-am facut toate cumparaturile(pe cat posibil) in mod normal prin Lyoness: motorina, alimente, haine, cafenea, cazare. Sincer nu-mi bat capul daca vreuna dintre firmele partenere intarzie la plata. Oricum as fi facut aceste cumparaturi si stiu sigur ca toti banii care mi se cuvin, imi vor intra in cont.

    RăspundețiȘtergere
  11. Completare la comentariul anterior,exemple concrete: la Praktiker,la "cumparaturi nedecontate" nu mi s-au decontat cumparaturile efectuate din 8 ian 2011 incoace,iar la complexul comercial Crisul Oradea din 1 octombrie 2010.La salariul pe care il am nu prea pot sa-mi cumpar chiar atatea alimente si bunuri de larg consum,dar din exemplele date am tras concluzia ca mai sunt multe de facut in legatura cu decontarea cumparaturilor de catre comercianti.Poate ar trebui "umblat" putin la modul de efectuare a decontarilor.La prezentari in 2020 vrem sa devenim nr 1 mondial,nu?Sau in Romania e bun principiul ca ce functioneaza bine in alte tari,la noi mai poate astepta....nu o spun cu ranchiuna ....ci cu speranta ca se poate si mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Orice "neplacere" de genul asta trebuie semnalata office-ului Lyoness Romania pe office@lyoness.ro . Astfel ii putem ajuta sa indrepte neregulile existente.
    Stiu ca mai exista astfel de neplaceri(si mie mi se intampla), dar la fel de bine stiu ca ele se rezolva.
    Probabil ca Lyoness Romania nu e neparat un ceas elvetian, dar sistemul Lyoness e formidabil si putem sa ajutam si noi ca lucrurile sa mearga bine si in Romania. Daca ai astfel de probleme(nu sunt doar ale tale), semnaleaza-le office-ului.
    Telul de a fi prezent pe toate pietele, se va realiza mult mai repede. Ce zici de... 2013? Punem pariu? :)
    Despre

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu punem pariu pentru ca si eu cred ca aveti dreptate.Atata doar ca in Romania managementul afacerii lasa inca de dorit....Ma gandesc ca acesti comercianti pana la urma vor plati, dar poate ca ar trebui ca si juristii Lyoness SRL Romania sa-i mai impulsioneze un pic,pentru ca ar trebui respectat un contract.Un contract incheiat intre 2 parti.Pe care Lyoness sunt sigur ca il respecta.Cand in Romania vor fi 1.500.000 de posesori de card (si sunt convins ca vor fi,tot pana in 2013)se vor bate firmele sa devina parteneri ai sistemului Lyoness.Dar pana atunci ma gandesc ca nu ar trebui facut rabat de la exigenta cu care ar trebui tratat un contract comercial.Apoi ar mai fi si firme care figureaza inca ca parteneri, dar care sunt deja suspendate sau in insolventa.O simpla consultare al site-ului ANAF,ar duce la eliminarea lor de pe paginile cu comercianti.Ar face numai bine sistenului aceasta operatiune.Sau firmele ce nu au avut nici un rulaj mai mult de un an...(macar luat legatura cu administratorii).Dar cum am mai zis,chestie de management.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu platesc facturile de comision, dar la clienti se deconteazaza dupa trei saptamani.Sa zicem ca o saptamana sunt banii pe drum dar inca doua saptamani..?!! Am trimis un mesaj la persoana in cauza dar nu s-a rezolvat nimic.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.