vineri, 20 martie 2009

20.03.2009 - Brasov

Astazi m-am trezit intradevar devreme, la ora 6. Nu se intampla foarte des. Ne-am baut cafeaua si ne-am facut bagajul la foc automat. Au venit Cosmin cu Luciana de la Timisoara, pe cea din urma urma sa o luam cu noi la Brasov, la Seminarul Lyoness din weekendul asta. Pe la 8.30 am plecat la drum si pana in Deva am mers intins. Acolo am facut un popas sa mancam la OMV si sa alimentam la Lukoil (optiuni de client Lyoness:o) )
Ne-am mai oprit in Sibiu sa cumparam niste medicamente de la Avicena, o farmacie naturista (partener comercial Lyoness) a unei prietene de acolo.
Mai departe la drum. Drum nu f. aglomerat, vreme frumoasa, asa ca pe la 15.30 eram in Sibiu. Am debarcat-o pe Luciana la o pensiune(am uitat cum ii spune) si eu cu Moni ne-am cazat la Aro Palace. Am baut raid o bere si ne-am culcat de amiaza.
Pe la 18 ne-am intalnit in holul hotelului cu colegii din Lyoness si ne-am imbarcat in autocarulcare ne-a dus in Poiana Brasov, la Sura Dacilor. Am fost primiti cu o tuica fiarta si gustari, afara langa un foc de tabara. Ne-a cantat si o orchestra (tot afara), am baut si un vin fiert dupa care am intrat inauntru. A urmat un party pe cinste prilejuit de implinirea a trei ani de la deschiderea Lyoness in Romania. Am mai avut trei sarbatoriti: Kaiser Werner din Austria si colegii nostrii, Csaby, Lorena si... Lyoness. Mancarea a fost super, orchestra la fel si in general, bautura... bautura, deci a fost un chef reusit. Chiar a fost cel mai reusit chef la care am fost, de cand sunt eu in Lyoness. Dupa miezul noptii a venit autocarul si am revenit in Brasov, la Aro.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.