joi, 5 martie 2009

"Va salut in numele firmei care, cu ceva vreme in urma, mi-a schimbat viata." - ar fi putut fi doar o formula de salut...

Undeva intr-un script pt o prezentare Lyoness statea scris "va salut in numele firmei care mi-a schimbat viata" considerandu-se ca implicit, cel putin pe plan financiar) asta se intamplase deja pt vorbitor. Intradevar si eu pot spune asta, fara sa gresesc. Pt oricine vrea sa schimbe ceva in viata sa (binenteles in bine), Lyoness e o oportunitate.
Dar Lyoness mie mi-a schimbat viata si altfel.
Chiar daca traseul meu a fost destul de sinuos, de cand am auzit prima data cuvantul "Lyoness", acum cativa ani in Austria, si pana astazi, pot sa spun ca viata mea s-a schimbat radical si pe alt plan.
Am cunoscut oameni deosebiti, care mi-au devenit prieteni, oameni cu care am format o familie. O familie unita doar de ganduri frumoase, in care membrii ei isi poarta unul altuia de grija. Cand spun oameni deosebiti, ma refer la oameni care prin convingerile lor de viata m-au convins ca exista si o alta fata a vietii pe care o traim, ca nu suntem doar frunze pe apa, ci facem parte din acest mare mecanism, suntem o parte din el si pt acest fapt avem un cuvant de spus in functionarea marelui intreg.
Cand l-am intalnit pe primul, am ridicat din sprancene, l-am admirat si am trecut mai departe. A doua zi am ridicat din nou din sprancene, cand am cunoscut pe un altul. Apoi la urmatorul am spus ca e o coincidenta faptul ca de o vreme cunosc numai oameni deosebiti. Uneori ii numesc ciudati, dar acest cuvant e incarcat de simpatie si admiratie. Incet-incet, a venit vremea sa constat ca sunt inconjurat de astfel de oameni, ca ei sunt prietenii mei si ca fara ca vreunul dintre ei sa fi incercat sa-mi inoculeze convingerile proprii de viata, perspectiva mea, felul meu de a fi s-au schimbat. Si pt asta trebuie sa le multumesc. M-am obisnuit ca exista ceva (lumina, caldura, armonie) care ii leaga pe oameni si atunci viata tuturor nu se mai compune din nevoi, griji, probleme, stres... Si am considerat ca asa e normal si firesc.
Poate pt a-mi da seama de comoara pe care o am, fiind inconjurat de acesti oameni, intr-o noapte am avut o revelatie: exista oameni legati tot atat de puternic de alt fel de sentimente. Era o noapte de toamna, furtuna si sofam pe undeva prin munti intre Ploiesti si Sibiu. Am fost martor la o convorbire telefonica care realmente m-a speriat. Cineva isi destainuia problemele, frustrarile, indarjirile in legatura cu oamenii de care era inconjurat. Si din discutia respectiva reiesea incrancenarea care era intre acei oameni, unul impotriva celuilalt. Asta ii unea pe ei si era o legatura extrem de puternica.
Daca pana atunci lumea mi se paruse compusa din indivizi care interactioneaza intamplator si altii legati prin trairi deosebite (simpatie, prietenie, dragoste), in acel moment am simtit (si asta chiar mi-a dat o senzatie aproape fizica) ca exista si partea intunecata a lumii. Simtaminte urate, meschine, care ii invrajbesc pe oameni, ii chinuie, dar ii si leaga intre ei, ii atrag unul spre altul.
Deabea atunci mi-am dat seama cat de mult s-a schimbat viata mea, ce comoara am in jurul meu. Si e placut sa simti zi de zi ca oamenii din jurul tau iti apreciaza ajutorul, sa simti ca la randul lor iti poarta de grija, sa simti ca faci parte din viata lor in aceeasi masura in care si ei fac parte din viata ta.
Asta a facut Lyoness pt mine.
Poate, pentru mine, a fost doar instrumentul care mi-a aratat directia, poate a fost mai mult. Poate e doar unealta cu care pot face si eu ceva pt altii. Oricum ar fi, simt ca astazi familia mea e mult mai mare si asta ma face fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.