luni, 23 martie 2009

Sunt suparat pe Yahoo!




Sunt suparat pe Yahoo! Folosesc adresa de mail doarluka@yahoo.com de multa vreme. E prima mea adresa de mail si binenteles folosesc si messengerul cu id-ul repectiv. Cu timpul insa, pentru ca aveam nevoie de o adresa pt firma (cu un nume normal), mi-am creat o alta cu numele firmei.
Astazi, avand messengerul (doarluka) deschis, am accesat mailul firmei. Surpriza! Primesc un mesaj prin care eram anuntat ca luka (adica eu) vrea sa ma adauge in lista lui de contacte!!!
Ca in imaginea alaturata.
Din cate vad eu, si Yahoo a luat-o pe urma acelor site-uri care se folosesc de contactele din lista ta intr-un mod de o corectitudine indoielnica. Probabil vor sa-si promoveze chat-ul, dar nu asa.
Sa fie Gmail-ul solutia?


CONTINUARE


La 2 minute dupa ce am scris cele de mai sus deschid din nou adresa de mail respectiv si ce sa vezi? Alta surpriza:
Urmand linkul respectiv erai invatat cum poti sa renunti la optiunea de chat. Adica:
Simplu! Cum de nu m-am gandit? Doar ca eu pe adresa respectiva (e pe uk & ireland) nu am asemenea optiuni. Am petrecut un sfert de ora holbandu-ma la pagina aia. Daca era vorba de YahooRomania le gaseam o scuza, dar asa... sunt putin confuz (sa nu spun bulversat).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.