marți, 31 martie 2009

Stau in ultimul rand intr-o sala de prezentare cu laptopul pe genunchi. In fata Moni le prezinta celor... 78 de persoane (acum i-am numarat) sistemul Lyoness. E prima zi in care se tin prezentarile Lyoness din Timisoara la Hotel NH (pana acum se tineau la Hotel Lido dar sala s-a dovedit neincapatoare in ultimele saptamani). Sala e super, hotelul la fel, publicul raspunde prezentarii si ma incearca un sentiment de lucru dus la bun sfarsit. Stau si ma gandesc daca am facut azi ceva deosebit. Nu, nu cred.

Ba da, m-am trezit devreme (ora7). Asta e ceva nou, dar bine facut.

Am luat micul dejun la ora 7.30 - asta da, noutate,bine facuta si asta.

Apoi am tras un raliu Arad-Chisineu Cris-Arad intr-o ora (cu tot cu pauza) pentru a-l duce pe fratele meu. Bifez si asta ca o realizare.

Am luat-o pe Moni si am plecat la Timisoara. Acolo ne-am intalnit cu Luciana si impreuna am fost sa semnam contractul cu un nou partener Lyoness, Rayna Decor (www.raynadecor.ro), o firma care organizeaza nunti (9% discount). Bun lucru (realizarea se datoreaza Lucianei)!

Apoi am fost in Liebling (nici n-am stiut pana de curand de localitatea asta) unde am fost la o familie care ne-a solicitat pt o "prezentare de sufragerie". Am fost bine primiti, oamenii au fost interesati si am fost mirat sa constat ca aveau si un Lukoil in capatul strazii. O bifam si pe asta.

Si acum ...la prezentare. Dupa cum spuneam, oamenii gusta expunerea si dupa interesul pe care il manifesta, e si asta un lucru bun.

Nu a fost o zi deosebita, dar am sentimentul acela despre care spuneam la inceput.

Poate ar trebui sarbatorita....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.