duminică, 21 iunie 2009

5000

Din cauza ca am fost ocupat in acest weekend nici nu am observat ca am implinit o cifra rotunda: 5000 de vizitatori.
Cand m-am apucat de acest blog nu aveam nici o asteptare si nu prea ma asteptam sa-l citeasca cineva. Urmarindu-mi traficul am observat ca fata de prima perioada cand accesarile cele mai fregvente veneau de pe Google (in urma unor cautari intamplatoare), acum oamenii imi acceseaza blogul direct, ceea ce ma bucura nespus. Cu toate ca mi-ar placea sa am mai multe comentarii pe blog, sa simt aceasta legatura mai stransa, ma bucura totusi ca ma trag oamenii de maneca intrebandu-ma daca eu sunt Luka (doarluka), sau ca linkuri catre blogul meu circula pe mailuri. E o multumire sa stiu ca exista oameni interesati de gandurile mele, ca randurile scrise aici pot oferi informatii, sprijin sau bucurie catorva oameni si imi pare rau ca ii cunosc pe foarte putini dintre acestia.
Multumesc voua, celor ce imi cititi blogul si... va mai astept pe aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.