vineri, 19 iunie 2009

Bijuterii Lyoness


Saptamana trecuta in Graz am fost in vizita la Buchhaus ( http://www.buchhaus-ohren-juwelen.at/), o binecunoscuta bijuterie care este si partener comercial Lyoness. Inca din 1947 familia Buchhaus detine aceasta afacere: productie, comercializare si reparatii bijuterii si ceasuri.

Stiind ca au o colectie Lyoness am cerut informatii. Nu erau pregatiti cu o brosura sau prezentare dar fiind foarte amabili m-am ales si eu cu o fotocopie(scuze pt calitatea slaba) si o oferta (aproximativa) de pret.

In imaginea de sus: breloc si patru modele de pandantive (al doilea are o varianta fara albastru, mai ieftina).

In imaginea de jos: cercei si inel barbatesc.

Bijuteriile sunt din aur masiv(14K) placat cu albastru (placarea se face special intr-un atelier din Viena).
Pt doritori sau alte informatii... doarluka@yahoo.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.