luni, 15 iunie 2009

Pe drum...

Am fost plecati mai mult de o saptamana, o saptamana cu un traseu destul de sinuos, o saptamana deosebita. Saptamana trecuta am dus-o pe Moni in Viena, unacolde ea urma sa participe la un training pt referentii Lyoness si eu am plecat mai departe spre Graz unde sambata, urma sa am spectacol la Grazer Zaubertheater. In weekend ne-am vazut fiecare de treaba noastra, iar duminica am fost impreuna cu Antonia sa o recuperam pe Moni de la hotel din Viena. Cu toate ca nu era in program, la insistentele Antoniei am fost sa vizitam gradina zoologica (cea mai veche din Europa)de pe domeniile castelului Schonbrun. Seara am revenit in Graz si luni seara am participat la un Lyoness Info tinut intr-una din salile de conferinte ale aeroportului din Graz.
Fiindca nu ni s-au confirmat intalnirile programate pt restul saptamanii (voiam sa mergem in Italia)am decis sa ne luam o minivacanta de 3 zile la Loipersdorf. Oricum joi trebuia sa fim din nou in Austria la Pamhagen, pt un Training organizat pt liderii Lyoness(peste nivelul 3 de cariera) din Ungaria, Romania, Cehia si Slovacia) si nu avea rost sa ne intoarcem in Romania. Atat minivacanta din Loipersdorf cat si zilele petrecute la Pamhagen au fost de neuitat.
Fotografii si amanunte in cele ce urmeaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.