luni, 8 iunie 2009

Familia Lyoness



Vineri, aflandu-ma pe drum intre Viena si Graz, mi s-a inatamplat un lucru care m-a impresionat profund. Sofam linistit pe o portiune unde autostrada avea trei benzi si o masina(cea din imagine) mi-a atras atentia din motive lesne de inteles. Am incercat sa o pozez, dar fiind ocupat si cu sofatul… nu prea mi-au reusit prea multe cadre. In timp ce eu faceam poze, se pare ca am fost remarcat de soferul cu pricina care m-a depasit apoi a trecut pe banda din dreapta lasandu-se depasit, ca mai apoi sa ma depaseasca din nou. Ocupat cu incercarea de a-l poza am remarcat doar zambetul larg al soferului. Deabea apoi mi-am dat seama ca de cate ori a trecut pe langa mine soferul avea in mana un cashback card albastru pe care il lipea de geam ca sa il vad. Omul vazuse Yarisul meu cu insemnele Lyoness pe el si era mandru de faptul ca apartinea aceleiasi comunitati. Se vedea asta in ochii si zambetul lui. Eram doi oameni cu totul straini, care aveam ceva in comun: apartineam aceleiasi familii si eram mandrii de acest lucru. Cred ca am mai scris pe aici ca am descoperit in Lyoness o familie de oameni deosebiti. Prima data i-am remarcat pe cei din echipa mea, dar apoi am vazut ca mai erau oameni asemeni lor. Acum descopar acelasi lucru aici, departe de casa.
Si asa, lumea devine mai mica si familia Lyoness mai mare.

Un comentariu:

  1. Super
    Cunosc sentimentul si ma bucur ca reusim sa-l traim din ce in ce mai des

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.