Mai sunt putine zile pana la inceperea campaniei de reclama Lyoness in Ungaria si Slovacia.
Avem deja experienta campaniei din Austria, care ce-i drept e inca in plina desfasurare si cu toate ca nu a adus rezultate (concrete) spectaculoase -ma refer la perceptia celor ce au participat la campanie - a impins Lyoness Austria inainte. Exista o piata dinamica acolo, noi parteneri comerciali (mari), un atu in dezvoltarea generala a Lyoness.
Acum e momentul cand Ungaria are dreptul la cuvant. Luand startul in acelasi timp cu Austria, Ungaria a avut rezultate mult mai bune si o dezvoltare mult mai dinamica, daca facem abstractie de reclama din Austria. Rezultatele bune i-au ajutat sa-si pastreze o anumita autonomie si independenta in modul de lucru fata restul tarilor angrenate in Lyoness. Numarul mare de clienti, numarul mare de parteneri comerciali, contractul cu Praktiker, Unicredit si Auchan si prezenta catorva nume grele din promotorii Lyoness in Europa, ma fac sa cred ca demararea campaniei de reclama Lyoness in Ungaria (nu cunosc foarte multe despre Slovacia) va insemna un moment decisiv pt impunerea numelui Lyoness in Europa.
Hubert Freidl spunea la startul campaniei din Austria ca "viitorul incepe astazi". E adevarat, Lyoness a apucat-o pe alt drum atunci, dar adevaratul concert acum incepe!
Doar timpul poate confirma asta...
Avem deja experienta campaniei din Austria, care ce-i drept e inca in plina desfasurare si cu toate ca nu a adus rezultate (concrete) spectaculoase -ma refer la perceptia celor ce au participat la campanie - a impins Lyoness Austria inainte. Exista o piata dinamica acolo, noi parteneri comerciali (mari), un atu in dezvoltarea generala a Lyoness.
Acum e momentul cand Ungaria are dreptul la cuvant. Luand startul in acelasi timp cu Austria, Ungaria a avut rezultate mult mai bune si o dezvoltare mult mai dinamica, daca facem abstractie de reclama din Austria. Rezultatele bune i-au ajutat sa-si pastreze o anumita autonomie si independenta in modul de lucru fata restul tarilor angrenate in Lyoness. Numarul mare de clienti, numarul mare de parteneri comerciali, contractul cu Praktiker, Unicredit si Auchan si prezenta catorva nume grele din promotorii Lyoness in Europa, ma fac sa cred ca demararea campaniei de reclama Lyoness in Ungaria (nu cunosc foarte multe despre Slovacia) va insemna un moment decisiv pt impunerea numelui Lyoness in Europa.
Hubert Freidl spunea la startul campaniei din Austria ca "viitorul incepe astazi". E adevarat, Lyoness a apucat-o pe alt drum atunci, dar adevaratul concert acum incepe!
Doar timpul poate confirma asta...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Spune-ne parerea ta!