luni, 22 martie 2010

Duminica in Bucegi


Inapoi, spre Busteni

Cealalta fata a sfinxului
(nu cel cu binoclu, celalalt...)

E clar ca e iarna, dar... miroase a primavara

Moni si Sfinxul

Noi si Sfinxul



Babele si... noi

Babele
Iarna, la ea acasa
In telecabina de la Busteni, urcand spre Babele
Ultima portiune din partia Kalinderu
Crucea de pe Caraiman vazuta de la partia Kalinderu
Cafeaua de dimineata la pensiunea Liziera
(dupa o seara... lunga si inainte de o plimbare pe munte)
Dupa micul dejun si cafeaua de la Liziera, am tras o fuga sa vedem partia Kalinderu (e la doi pasi de pensiune). Pentru ca voiam sa ajungem in aceeasi zi acasa, am renuntat la ideea unei ture de schi in favoarea unei vizite la Babele. Am trecut repede de la o zi de primavara la o zi frumoasa si rece de iarna. Plimbarea de sus de pe platou a fost grozava, vremea insorita si privelistea superba. Din pacate la Cabana Babele nu au avut ciorba de burta pe care ne-o programasem noi, asa ca am amanat-o pe mai tarziu, adica seara la Casa Frieda din Sibiu. Acasa am ajuns dupa ora 23. Home, sweet home!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.