marți, 16 martie 2010

Padis

Astazi venind de la Timisoara, de la Info Lyoness, mi-am adus aminte pe drum ca e cam gol in frigiderul de acasa. Primul gand mi-a fugit la un drum pana la Carrefour, dar parca mi-era cam lene sa merg pana acolo si nici n-aveam sa fac cumparaturi prea mari. Mi-am adus aminte de "alimentara" Padis din centru. Adevarul e ca nu am intrat pe la ei de cand sunt parteneri Lyoness. Acum stiu ca tot acest articol va fi privit ca o reclama si de fapt chiar asta este. Eu am fost surprins placut de Padis. De la spatiul in sine, marfa si nu in ultimul rand amabilitatea vanzatoarelor - nota 10. Imi pare rau ca n-am avut aparatul foto la mine. Cateva poze n-ar fi stricat.
Una peste alta, pe mine m-au dat pe spate la toate capitolele asa ca recomand tuturor sa-si faca cumparaturile la Padis. Binenteles, daca folosesc cardul Lyoness, o parte din banii cheltuiti li se intorc in buzunar. :o)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.