luni, 22 martie 2010

Workshop Lyoness la Busteni

Sambata, la Busteni am avutun Workshop Lyoness, o intalnire cu o parte din grupa noastra, oameni veniti din Ploiesti, Bucuresti si Galati. Am organizat intalnirea la pensiunea Liziera in primul rand pt ca e partener Lyoness, deci participantii au putut sa-si foloseasca cardul Lyoness. Locatia superba, la 200 de metrii de partia de schi Kalinderu, chiar sub crucea de pe Caraiman, combinata cu o vreme de primavara au facut ziua deosebita. Nu am gresit cu alegerea pensiunii  fiindca am avut parte de gazde deosebit de amabile si gata sa ne puna la dispozitie totul pt a ne simti bine la ei.
 Crucea de pe Caraiman vazuta din fata pensiunii Liziera

 Intalnirea in sine a fost o reusita (parerea mea:o)  ). Scopul orelor tinute de Simona, alaturi de Liviu Pasat si Maria Paliu, a fost de a le oferi participantilor portia de cunostinte, abilitati si atitudine, atat de necesare in activitatea lor. Acum asteptam rezultatele. :o)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.