duminică, 14 martie 2010

Gata cu spam-urile!

Am mai scris despre Spam-uri si am mai incercat de-a lungul timpului sa atrag atentia ca asa cum traim intr-o lume murdara din cauza nepasarii si lipsei de educatie, la fel avem parte de un internet murdar si asta, tot din cauza lipsei de educatie(informatica) si a nepasarii.
Primesc si eu zilnic mailuri cu bancuri, vorbe de duh, pps-uri cu poze impresionante, chestii haioase, etc. Trec peste faptul ca le inchid in momentul cand apare mesajul "trimite la x persoane ca altfel...", dar nu pot sa ignor faptul ca suntem singuri vinovati ca unii profita de nestiinta sau nepasarea celor care apasa "send" fara discernamant.
Zilele trecute am primit un astfel de spam de la eu_fan_2005@yahoo.com . Adica un tip pe care eu nu-l cunosc, imi trimitea o oferta la... Metropolitan cu inca vreo 40(!) de adrese de mail. Din start nu mi-am pierdut timpul sa citesc "mizeria" insirata in acea pagina de mail. Cerandu-i soscoteala asupra provenientei adreselor(unele imi erau cunoscute) am primit urmatorul raspuns:
"adrese de email provin de la acele email forvold care se trimit ( da mai departe) la 5 , 10 15 persoane pt ati aduce noroc, sanatate, prosperitate si sa nu rupi lantul pt ca atunci te paste ghinionul. deci chiar dv ati adaugat acele adresa la una dintre emailuri, si v am trimis acest email sa promovez afacerea mea pe internet."(scuze limbii romane, asa a fost mesajul).
Nu trimit niciodata mailuri cu alte adrese, dar evident e o pratica fregventa.
E atat de simplu sa nu mai dam adresele prietenilor unor terte persoane:

Atunci cand trimiti un mail mai multor persoane, foloseste BCC !
Atunci cand trimiti mai departe un mail pe care l-ai primit(forward), sterge inainte adresele celor pe la care a mai trecut mailul.

Sunt doua lucruri extrem de simple cu care ne putem feri prietenii de mizerii. Daca vrei sa stii mai multe despre acest subiect citeste aici!
www.magiccalin.blogspot.com/2009/09/campania-anti-spam.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.