duminică, 28 martie 2010

Arad - Graz- Arad

Ieri am fost pe drum. Am tras o fuga pana in Austria sa o recuperez pe Antonia. :o) Pe la amiaza am fost in Graz. Am tras o fuga pana la Gerhard si fiindca gatise pt noi nu l-am putut refuza, asa ca am stat si la masa. Dupa am tras o fuga pana in centru la un restaurant(partener Lyoness care si vinde bonuri) si ne-am cumparat bonuri pt Lidl. Tipul de acolo a fost f amabil si ne-a servit cu toate ca ne-a explicat ca nu vinde bonuri decat de lunea pana vinerea. Apoi am mers la Lidl si ne-am facut cumparaturile de Pasti, binenteles cu discount prin Lyoness(astazi am mai tras o fuga pana la Carrefour si sunt sigur ca tot va mai trebui sa mai merg odata pana la Pasti:o) ), Am alimentat la Roth(partener Lyoness) si de data asta mi-am folosit cashback cardul Lyoness. Spre casa am plecat destul de tarziu, asa ca am ajuns acasa dupa ora 2. Pot spune ca a fost un drum frumos si pe langa scopul principal am rezolvat si mare parte din shopingul de sarbatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.