sâmbătă, 17 aprilie 2010

Arad - Galati - Arad

A fost o tura lunga.
Am programat drumul la Galati altfel, dar se pare ca CFR-ul sau SNCFR-ul, sau cum s-o fi numind el, insista sa iau in calcul pt viitor, avionul. Trecand peste povestea cu trenul de legatura anulat si lipsa locurilor de dormit la trenurile pe care le doream noi, am luat o hotarare: plecam cu masina. Cand? La noapte. Asta se intampla marti seara. Asa ca ne-am urcat in masina si am luat directia Galati. Totul a decurs conform programului.  Traseul ales(dupa consultari cu cunoscutii): Arad - Sibiu - Paraul Rece - Valea Prahovei - Ploiesti - Buzau - Braila - Galati. Nu asa ne-au sfatuit toti, dar asta ni s-a parut noua cel mai rapid. La ora 2 eram in Sibiu si ne-am cazat ca de obicei la Casa Frieda. Am avut parte de o camera noua (au renovat cateva camere) demna de un hotel cu macar 4 stele, dar din pacate nu ne-am bucurat de ea decat vreo 4 ore pt ca la 6 am plecat mai departe.
Toyota Yaris a noastra a mancat jaratec tot drumul, Moni a facut febra musculara tinanduse de bord(m-a parat la toata lumea), drumul a fost relativ liber, asa ca dupa 12 eram la Galati.
Ne-am cazat, am tras un pui de somn si ne-am apucat de treaba. Au fost doua zile pline, in care am incercat sa ne ajutam grupa din Galati. Trebuie sa spun ca a fost o reala placere pt ca am constatat din nou ca cei de aici fac o echipa buna, care pune suflet in ceea ce face(indiferent daca e vorba de business sau distractie). Moni a tinut Lyoness Business Info in cele doua seri si in rest am avut parte de intalniri cu potentiali parteneri.
 Pe langa, s-au concretizat si ceva contracte de comercianti, asa ca una peste alta au fost doua zile pline. De la unul dintre cei cu care am vorbit (patron care a devenit si partener Business, semnand totodata si contract de comerciant Lyoness) am primit si sfatul de a schimba terminologia in Lyoness. Adica in loc de "business" sa folosim "bisnita" ( ca asa e romaneste si extrapoland, "echipa business" sa se numeasca "echipa de bisnita" sau "gasca de bisnita". Tipul e super, a inteles rapid oportunitatea unui comeciant de a face afacerea Lyoness in acelasi timp cu promovarea propriei afceri prin Lyoness. Ma bucur ca il avem printre noi.
Trecand peste fapul ca datorita accentului si temperamentului oamenilor de acolo, m-am simtit ca in alta tara( nu e de rau, ci a fost amuzant), am facut cunostinta cu obletele (obleti prajiti) si cu crapul (saramura sau prajit in susan) la ei acasa.
Ieri dimineata am plecat spre casa pe acelasi traseu, dar din cauza ca era deja weekend drumul a fost mai aglomerat. Am avut si o pauza de vreo 2 ore in Ploiesti, pt ca un tip iesind dintr-o parcare ne-a sters masina, asa ca am invatat si unde se fac constatarile pt daune la ARDAF Ploiesti.
Am facut o scurta vizita "de lucru" la Pensiunea Liziera din Busteni unde am pus la punct sistemul de inregistrare a cumparaturilor pt clientii Lyoness care se cazeaza acolo sau consuma la restaurantul lor. Luna trecuta am tinut o intalnire de grupa acolo si ne-am simtit ca acasa si deja planuim pt data de 15 mai, urmatoarea intalnire, tot acolo.
In Sibiu ne-am intalnit cu Florin care venea de la Valcea si mergea spre Timisoara, unde azi e Lyoness Day. Am mancat cate o ciorba si ne-am scapat in ciolanul(urias) cu varza pe care l-a comandat Florin. Binenteles, la Casa Frieda. Am mai tras de timp  la o cafea intr-o benzinarie si apoi am luat-o catre casa., unde am ajuns inainte de miezul noptii. Deja ma gandesc la o noua escapada la Galati. :o)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.