marți, 13 aprilie 2010

Doar un blog

Ce ciudat...
Unii care ma stiu, sau il stiu pe Luka, se asteapta ca pe acest blog sa apara doar un singur subiect, Lyoness. Sunt unii care se asteapta la asta fiindca vor sa gaseasca un colt dedicat Lyoness(mai mult sau mai putin oficial). Pt asta as putea sa va recomand Blogul oficial Lyoness si inca vreo 2 altele. Imi pare rau pt ei, nu asta a fost intentia mea atunci cand am scris primele randuri ale acestui blog. Scriu despre Lyoness aici pt ca e o parte din viata mea (cu bune si rele) si e normal sa isi gaseasca un locsor si aici.
Mai sunt altii care, din contra s-ar lega de faptul ca scriu despre Lyoness (sunt si d'astia), fara sa am o abrobare legala in acest sens. Din pacate(pt ei) blogul acesta nu este deloc o metoda de a-mi promova eu propria afacerea Lyoness. Chiar mi-am exprimat dezaprobarea(suna ciudat cuvantul?) fata de metoda de a-ti racola directi de pe internet. Nu e tocmai in litera si spiritul CGA-ului Lyoness, nu e prea corect fata de cei tentati sa intre si... nici foarte practic pana la urma. Daca Lyoness apare aici e doar pt ca face parte din viata mea. Cui nu-i place... Sorry.
Asta este.
Este doar blogul meu.
Lyoness sau "Teatrul", chestiile haioase sau frustrarile, clipurile de pe Youtube sau pozele din "Hoinar", toate imi apartin mie si lui Luka deopotriva. :o)

2 comentarii:

  1. Problema ca blogul www.lyonessromania.ro se misca cam incet si nu prea e dinamic

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar, daca ar fi dupa mine ar arata putin altfel acel blog.
    Pe de alta parte nici al meu nu arata asa de la inceput.
    In mod sigur cei care se ocupa de www.lyonessromania.ro s-ar bucura de orice sugestie venita de la dvs. Nu ezitati si spuneti-le ce credeti despre blogul lor. Sigur asta ii va ajuta.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.